Seiko Chronograph met blauwe dial
Met een weekje vakantie kom ik eindelijk aan een opruiming toe. ik hoop anderen hier blij te kunnen maken met horloges hier nauwelijks nog aan polstijd toe komen. Deze Solar Chronograaf heb ik nieuw gekocht in 2016. Hij is de laatste jaren niet veel gedragen, heeft wel netjes zonlicht mogen vangen in zijn doos op de vensterbank. Enige echte minpuntje dat ik kan vinden is dat de minutenteller van de chronograaf niet meer netjes op 0 terug springt. Misschien is het ergens een instelling, maar ik kom er niet uit. Ik pas de prijs er in ieder geval op aan.
Te koop: Seiko SSC141 Solar Chronograph
Diameter: 42.5mm
Leeftijd: nieuw gekocht in 2016. Het zal toen NOS zijn geweest, de datefinder van Seiko geeft 2014 aan.
Factuur en/of certificaat, originele doos en/of eventuele accessoires: Niet meer aanwezig
Verzendkosten: Verzenden op risico koper. Aangetekend verzenden zit bij de vraagprijs in.
Conditie (krassen, werking etc): Goed, wel lichte gebruikerssporen
Soort uurwerk en kaliber: Seiko V172
Vraagprijs: € 96,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag)