Seiko Sumo SPB 103J1 nieuwste model VERKOCHT !

Te koop Seiko SPB 103J1
Sinds 23-03-2020 in mijn bezit naast een baby marinemaster 200 .
Helaas heeft dit horloge mijn honger naar een MM300 aangewakkerd . En daar moet voor gespaard worden in mijn geval .
Daarom knoop doorgehakt en besloten deze Sumo die nu nog in supermooie staat is te verkopen

Ik heb het horloge gedragen op een gebruikte vouwsluiting van de mm300 en de originele sluiting die er nu weer op zit is dan ook nog helemaal onbeschadigd !
De mm300 sluiting doe ik erbij en ook de twee schakels die eruit gehaald zijn voor mijn 18 cm pols ( ben 20 kg afgevallen en mijn polsen zijn daarom wat geslonken het afgelopen half jaar😉).

Horloge komt met alle toebehoren en een op de garantiekaart beschreven gratis eerste onderhoudsbeurt over een paar jaar als vorm van korting toegezegd bij de aankoop .

Afmetingen
Kast 44mm meet ik met een bezel van 42mm waardoor het horloge kleiner draagt .
Hoogte kast 13 mm met mooi weglopende zijkanten en meelopende lugs waardoor de kast mooi op de pols aansluit .
De lugs hebben doorlopende gaten voor de bandaanzet waardoor je nieit hoeft te klooien bij het bandverwisselen.

Wijzerplaat is sunburst groen en verandert net als de duikring ( 120 clicks )van bijna zwart naar prachtig groen in de volle zon

Het uurwerk is het nieuwe automatische 6R35 met 70 uur gangreserve !
Het horloge loopt netjes +2 sec per 24 uur tijdens mijn gebruik .
Door de magic lever is de rotor stil en heb je geen wobblegeruis .
Deze nieuwe uitvoering van de Sumo heeft naast het nieuwe uurwerk ook standaard saffierglas gekregen .
Zoals gezegd is dit horloge op 23-03-2020 nieuw aangeschaft bij een Nederlandse Seikodealer .

In deze moeilijke tijd wil ik niet ingewikkeld doen en vraag daarom €600,- voor dit bijna nieuwe horloge inclusief de mm300 verstelbare ratelsluiting !
Geen interesse in inruil !

Afhalen ( midden van het land bij mij thuis evt. in de ruin voor veilige afstand ) of opsturen op kosten en voor risico van de koper !

Hierna volgt een aantal foto’s van vandaag van het daadwerkelijke object !
Indien u interesse heeft , klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht .
Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan ( en mag ik zelf ook slechts om de andere dag )

20 likes