Seiko Velatura Kinetic direct drive

Te koop of te ruil

Merk en model: Seiko Velatura Kinetic direct drive
Diameter:44
Leeftijd:2011
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen:2011
Papieren, doos en eventuele accessoires:gebruiksaanwijzing. garantiekaart
Verzendkosten of afgehaald:beide
Conditie (krassen, werking etc):gedragen.
Soort uurwerk en kaliber:5d44
Vraagprijs:320

Hele flinke Seiko, met 44mm en 200 gram voel je dat dit horloge gemaakt is voor het ruigere werk.

Ik draag het horloge tegenwoordig nooit meer, maar heb het in het verleden een tijd vaak gedragen. Het horloge verkeert ook niet meer in nieuwstaat, maar is technisch 100%.

Ik heb het horloge zo ongunstig mogelijk op de foto proberen te krijgen (fel licht erop) zodat krasjes en haarlijntjes duidelijk zichtbaar zijn. Er zijn geen diepe krassen of butsen en het saffierglas is krasvrij. Ik zou de staat omschrijven als: prima voor een zeilhorloge, maar niet meer nieuw. (Velatura werd gemarked met reclames met water en zeilboten)

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

(horloge rechts ernaast staat ook in het blauw)

2 likes

:arrow_double_up::arrow_double_up:

Up

1 like

300€ dan? Nieuw was hij 940€

Stoere klok!

Uppppp

Niemand voor dit stoere kinetische horlog?
Zeer robuust horloge, met een gangreserve tot een maand.
Alle schakels aanwezig.

De prijs blijft nog geen 1,50€ per gram :slightly_smiling_face:

Up

Nog een up. Binnenkort flateusere foto’s. Onder het felle licht lijkt de staat vele malen slechter dan die werkelijk is. Alles is natuurlijk uitvergroot en overbelicht op de foto’s. Horloge ziet er prima uit.

Heel fijn en nauwkeurig horloge. Gangreserve van een maand heel praktisch!

Super stevige watch!

Kinetic DIRECT DRIVE kaliber:5d44
300€

:arrow_up::arrow_up::arrow_up::arrow_up::arrow_up::arrow_up::arrow_up::arrow_up::arrow_up::arrow_up:

Weer onder de aandacht…

Up

Gebouwd als een tank! Maar met detail. Prachtig afgewerkte gelumde indices, zeer ‘levendige’- nooit- spierwitte-wijzerplaat.
Accuraat en betrouwbare kinetic-techniek.
Allemaal voor 300€

6ba5221f520f0fcab95f82c06cdf54eeddbe3314