Seikomatic 6216-9000 (Baby Grand Seiko) uit 1965

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop :

Deze mag nu weg, omdat er een 6246 in aantocht is. En ik heb deze dubbel, dus mag deze weer vertrekken. Het is een prachtig horloge, met een gloednieuw (origineel) glaasje, zodat je weer goed kunt genieten van dit horloge. Dit is de eerste serie, te herkennen aan de andere caseback en de net iets andere lettertypes op de wijzerplaat. Het '65 model is dan ook wat zeldzamer, omdat het maar 1 jaar gemaakt. is. Daarna kwamen de andere casebacks.
De historie van dit horloge is helaas verder onbekend, Ik heb het in Japan gekocht. Nu zit er een KO-bandje van struisvogel op (speciaal voor mijn brede polsen), maar voor dit horloge wil ik best nog een nieuw bandje monteren, indien gewenst.

Merk en model: Seiko Seikomatic 6216-9000
Diameter: 37mm
Leeftijd: September 1965
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): maart 2022
Factuur en/of certificaat: –
Originele doos en/of eventuele accessoires: –
Verzendkosten of afgehaald: in overleg
Conditie (krassen, werking etc): Gebruikt, maar goede conditie.
Soort uurwerk en kaliber: 6216A
Vraagprijs: €450
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

6 likes