septentrio

Vintage Tissot overgenomen, perfect!
Bedankt.

1 like

Gisteren is Andy een Monster komen ophalen : fijne & vlotte transactie - sterk aanbevolen HF lid :+1:

1 like

Zojuist een schitterend horloge van @septentrio mogen ontvangen. Goede deal, perfect verpakt en gewoon erg blij met het item en het contact.

Dikke pluim!

1 like

Edit: Reactie in ander samengevoegd topic geplaatst.

Ook hier goede ervaring met Seprentrio. Van hem een horloge overgenomen, communicatie was goed, verpakking ook en horloge was precies zoals beschreven. :+1:

Vorige week heeft septentrio van mij een horloge overgenomen.

Communicatie was vlot en duidelijk, evenals de betaling en verdere afhandeling.

Ik had een vaste prijs voor het horloge in de advertentie vermeldt , en dit was gelijk akkoord zonder ook maar verder op de financiƫn terug te komen.

Kortom, dikke prima!

:+1:

1 like

Vandaag mijn stalen monsterband ontvangen van Andy. Prima verpakt en in nieuwstaat. Super bedankt!

1 like

Vandaag een horloge overgenomen van Andy. Via de mail erg prettig en vooral duidelijk contact vooraf. Heldere afspraken gemaakt en ook een prettige overdracht bij hem thuis. Aanrader! :thumbsup:

1 like

Gisteren heb ik een horloge bij Andy thuis opgehaald. Alles in orde en zoals afgesproken.
Prima verkoper !

1 like

Het Seiko horloge is via Kuala binnen gekomen. Ik ben er ontzettend blij mee en mijn complimenten voor het verpakken. Daarnaast goed omschreven, het horloge is erg netjes. Hulde! Absolute aanrader!

1 like

Horloge van @septentrio overgenomen. Goede communicatie, zeer nauwkeurig verpakt en horloge zoals beschreven. Aanrader!

1 like

topervaring met Andy,
horloge-overname overeengekomen, gegevens gewisseld, betaling uitgevoerd, horloge verzonden
dit alles in minder dan 12u tijd op een zondag !!
horloge dinsdagmorgend gebracht door bpost
in prima voorgestelde staat, als nieuw !
was elke transactie maar zoals deze
mvg,
wekke

1 like

Van @septentrio fraaie vintage Tudor overgenomen. Zeer heldere en snelle communicatie. De deal was snel gemaakt en het horloge werd snel verzonden. Keurig de track en trace ontvangen en 2 dagen later kwam het horloge bom-proof verpakt binnen. De staat is zelfs beter dan op de High res fotoā€™s leek. :thumbsup: zou graag weer zaken met @septentrio doen

1 like

Ik heb een vintage Longines overgenomen van Andy. Commucatie was super, heerlijk vlot en vriendelijk. Het horloge was zeer goed verpakt, en zoals beschreven.

Top ervaring dus, en absoluut een prettige verkoper!

Andy, bedankt.

1 like

Vandaag een horloge opgehaald bij Andy @septentrio. Zeer leuke ervaring, fijne kerel met een gedreven passie voor vintage horlogerie.

Andy, bedankt en graag tot de volgende. :+1::+1:

Groet, Glenn

1 like

Prachtige Wittnauer van @septentrio overgenomen. Geduldig , beleefd en gewoonweg vriendelijk.
Was erg flexibel in de mogelijkheid tot bezichtiging, wat mij uiteindelijk over de streep trok.
Heel netjes ingepakt ook met verzending.
Top!

1 like

Ik sluit me hier volledig bij aan! Longines van @septentrio overgenomen.

1 like

Mooie vintage Seiko gekocht bij Andy.
Goed/snel en duidelijk contact, nette prijs, zeer goed verpakt en snel verzonden!
Aanrader!
:thumbsup:

1 like

Voor de tweede keer een bijzonder prettige deal gemaakt met Andy. Een aardige kerel en een echte liefhebber. :thumbsup:

1 like

Bijzonder prettig zaken gedaan met Andy. Communiceert helder en vriendelijk, komt zijn afspraken goed na.

Kortom een aanraderšŸ‘

Gr. Ferdinand

1 like