Service Kosten ETA 2750

Beste Allemaal,

Ik heb zo een twee jaar geleden een impuls aankoop gemaakt en een Tudor 9000/0 gekocht. Het is een simpele hand opwinder met een ETA 2750 uurwerk.

Hij loopt niet goed meer en vraag mij nu af of het het wel waard is om te servicen en wat de eventuele service kosten kunnen zijn.

Draag het horloge zelden want ik prefereer toch altijd wel één van mijn andere horloges.

Graag hoor ik jullie advies!

3 likes

Denk dat die het zeker waard is op te laten servicen!
Heb zelf een tijdje terug een Pontiac met ETA handwind laten servicen bij @Inca.

Je zou hem anders eena een PB kunnen sturen en een prijsopgaaf vragen.

Succes :+1:

Het is en blijft een impulsaankoop die je kennelijk zelden draagt, ook na de service waarschijnlijk.

1 like

Alleen het uurwerk servicen kost je bij een horlogemaker ongeveer 75,- max. schat ik. Dat is wel zonder eventuele onderdelen die vervangen moeten worden. Als je dat niet de moeite waard vindt naam ik hem graag voor 100,- van je over :rofl:

2 likes

Een eta 2750 is door iedere horlogemaker te repareren ,een eenvoudig uurwerk, en het zeker de moeite waard om te laten doen ,en niet te duur.
Mooi horloge :ok_hand:

Grappig dat je op je 18e een Tudor als impuls aankoop doet… :+1:t4:
Mooi model!

ETA no date handwinder. Simpeler wordt het niet. Zal dus ook niet duur zijn

Waarom is dat grappig?

Ja dat vraag ik me ook af?

1 like

Omdat in mijn omgeving niemand van 18 überhaupt van Tudor gehoord heeft, laat staan daar geld aan uit zal geven.

1 like

Iedereen heeft andere omgeving , denk ik dan.

1 like

Service geven en verkopen of verkopen en vermelden onderhoud nodig. Zo opgelost .

Ik had je PB’tjes gelezen, en ja ik wil hem graag toch een beurt geven en misschien dat ik hem dan toch wat meer probeer te dragen.

En anders is hij te vinden in het blauwe gedeelte :wink:

1 like

Hier op forum zijn er bekwame mensen die dat kunnen, er is al één adres gegeven, succes en ik zou die tudor zeker niet te snel weg doen , trouwens caliber 2750 word behoorlijk zeldzaam las ik ergens. Succes