Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Mogguh heren,

Wilde ik vanochtend mijn mooie scuba omslingeren, kom ik er na een half uurtje achter dat ie stil blijft staan :sleepy: Is een automaat en voor de zekerheid ook nog maar eens met de hand opgedraaid, maar helaas pindakaas. Hij heeft er geen zin in. :rage:

Wie was ook al weer het gewaardeerde lid, welke dit soort uurwerkjes kan dromen :wink:
Graag zou ik de Scuba even naar de dokter willen brengen voor een inwendig onderzoekje :sweat_smile:

Hij had er duidelijk geen zin in

Dan de Sniper maar

9 likes

Ai, jammer Anno. Je kunt bijv vouwfietser een berichtje doen. Anders scudo, maar weet niet of hij al weer kan sleutelen.

2 likes

Is Scudo ziek?

1 like

Kan gebeuren Mark met dit soort oude horloges waar geen onderhoud historie bekend is.

Moet zeggen dat dit het eerste, nog in bezit zijnde, horloge is welke een beurt nodig heeft. Dus valt wel mee :wink:

Ga vouwfietser even berichten :+1:

2 likes

Ja al een paar keer gehad Anno. Die Vostoks zijn prima te herstellen.

1 like
4 likes

Vandaag een Kirovskie

16 likes

Beterschap man!
En mooi horloge. :blush:

2 likes

Vandaag de echt militaire Sturmanskie. De hele bediening loopt allemaal net wat strakker. Ontzettend netjes gebouwde 31659. Fijn horloge, met seconden stop.

13 likes

Hij is geland vanuit Moskou!
Erg gaaf dit. Ik heb de geborstelde versie. Nummer 76 van 300.
Bas, is die van jou al binnen?

15 likes

Niet zo plagen Marijn! :wink:

2 likes

Mooi man een Russische Casio :wink:

2 likes

He, wat zeg je? :grin::grin:

13 likes

Neeeeeee!

Dàt Jan… dàt!

Zat er al bijna even aan te denken die post van Marijn te vlaggen! :grin:

5 likes

Wit-Russische Casio! :grin:

5 likes

Hopelijk niet vervaardigd met erts van nabij Tsjernobyl🙄

4 likes

Heb je wel je track trace al?

2 likes

Geen probleem. :sunglasses:

14 likes

Geeft ie wel een bak licht :joy:

4 likes

ik heb nog geeneens een betaal verzoek ontvangen. :rofl: Maar zo afgaande op de foto’s is het zeker het wachten waard

4 likes