Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Deze?

6 likes

Ben het hier mee eens . Als je bij Etsy de zoek machine op Sturmanskie zet dan zit je op de kopie afdeling . Vooral dealers uit Ukraine hebben een handje van creatief samenstellen . Bij Etsy kijk ik of er nog een leuke Vostok komandirskie of Vostok amphibia bij staat . Poljot kijk ik ook wel naar . Bestellen bij een dealer uit Ukraine of Rusland doe ik niet want voor het bij mij is gaan er weken overheen en daar heb ik geen zin in . Het is al wat langer geleden dat ik daar wat gezien heb en gekocht heb .

2 likes

Zeker leuk


Niet van mij overigens(en ja ook gelikte foto :joy: )

5 likes

Ja die! Vind ik zo’n toffe kast😁

1 like


Scubadude , sunburst blauw met titanium case .

13 likes

16 likes

Wow die is gaaf zeg!! :heart_eyes:

2 likes

Pfff stunning :ok_hand:

2 likes

Vostok Amphibian.

12 likes

In ooie staat die 119! :+1:

3 likes

Ooie staat? Sorry, weekend wijntje! :clinking_glasses::wink:

4 likes

Het weekend begint al vroeg bij jou :beers:

2 likes

Vrijdag 17.00u begint het weekend Mark! Mooiste moment is dan de borrel! 2 :beers:

4 likes

Zag net even een andere borrel staan meen ik? :wink:

Vostok friday! Helemaal vergeten. Kabinet gevallen, bijna niet bij te houden allemaal. Bij deze nog een fijne Vostok.

6 likes

Tjee man, misschien elkaar wat meer informeren hier. Onlangs dus deze chrono op MP gekocht voor naar weinig geld met de Komandirski als bijvangst. Hij er nog drie liggen en vroeg 45,00 pst. Om er nu 4 te hebben vond ik een beetje veel van het goede. Kan hem nog wel even vragen of hij ze nog heeft? Advertentie was verlopen dus mss nog niet verkocht. Allemaal nog een fijne Boctok vrijdag gewenst. Enne, morgen komt Russisch weer. Снег!! Genieten allemaal.

8 likes

Dat zou fijn zijn! Super😁

2 likes

Oké, doe ik gelijk.

5 likes

Ik heb in het begin ook de fout gemaakt om zomaar eentje via Etsy te kopen. Eenmaal thuis merkte je gelijk al dat het niet dat is wat je graag wilde hebben :roll_eyes:

Maar dankzij dit Russische forum gedeelte ben ik al een stukje wijzer geworden en weet waar ik een beetje op moet letten. Naslag die hier ooit eens gepost is helpt ook goed. Anders zijn hier genoeg leden die er genoeg verstand van hebben.

Ik had mazzel dat ik een paar mooie Vostoks via Etsy en Ebay kon bemachtigen. De Sturmanskies komen, zoals Jan al benoemde, via @BG1 , @Geoffrey , Julian en niet te vergeten mijn mooiste Okeah van @Omega_73 :wink:

11 likes

Indrukwekkende collectie Anno! :+1:

2 likes

Die groene heb je dubbel Mark. Daar kan je wel een van verkopen :rofl:

3 likes