Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Mooi afgewerkt inderdaad! De wijzers zijn ook mooi strak. Mooie kast en de band lijkt ook prima. :ok_hand:t2:

Ik ben verliefd geworden gisteren op een K-34 en K-39… heeft iemand er ‘echte’ plaatjes van?

1 like

13 likes


Banden voor de gmt en voor de desert shield zijn besteld! :grin:

3 likes

Groene leger kleur, goed in stijl. Laat foto’s straks maar komen. :slightly_smiling_face:

1 like


de K-34.

11 likes

Heb m meteen even opgezocht bij Meranom. Ziet er heel strak uit!!

1 like

9 likes

bedankt @Michiel48 en @sq100
zoals steeds heb ik een wat afwijkende smaakt van de rest :slight_smile:
ik twijfel tussen onderstaande: 2 types GMT en flieger, waarvan de flieger ook in 2 kleuren: full lume of zwart/blauwish)
ff1 ff2

2 likes

Ook niks mis mee :slight_smile: Met kiezen kan ik je niet helpen al zou ik persoonlijk licht naar de 346790 neigen…

1 like

Ik zou naar de donkerblauwe neigen!

2 likes

Hierbij de nieuwe aanwinst

13 likes

Mooi die blauwe! Nog eerder om de pols dus! Leuke band erbij.

Eens! :blush:

1 like

Mijn twee Quartz schatjes waren een beetje op elkaar uitgekeken en gaven aan behoefte te hebben aan wat nieuws in de vitrine. Met die lompe mechanische Boctok bullen is niet te praten en die paar Duitsers zijn niet te verstaan. Dus na lang wikken en wegen toch maar besloten gehoor te geven aan het gemor in de vitrine en uiteindelijk voor deze Raketa te gaan. Als de post zich aan de afspraak houdt is het morgen bal in de vitrine en kunnen de Quartz-jes hun knoopcelletjes delen. Hopelijk hebben we dan weer een tijdje rust in de tent.

12 likes

hele gave klok maar zie zo vaak Engelse tekst op de rubberen banden… zou gaaf zijn als dit ook Russisch is… bestaat dit?

1 like

De meeste rubber banden bij deze horloges zijn tekstloos. Er zijn wel oudere leren en rubber banden met tekst, maar die zie je niet zoveel.

11 likes

Ja dat zou het echt helemaal maken. Ik ben ze zelf nog niet tegengekomen helaas

1 like

En vandaag besteld :heart_eyes:
Nu wachten!

Mijn set aan ruskies​:v::watch: 1 vostok en 2x poljot

12 likes