Show je duikhorloge / duiker / duikers! (Liefst bij/in/onder water.)

:+1:t2: Goed geregeld! Fijn weer om de
Pols? Ik kijk uit naar de volgende post in ‘show je duikhorloge onder water’ :slight_smile:

Nou, het natootje d’r wel weer even op gedaan, maar om nu de Alpinist van de pols te stoten… Ik merk dat ik brute duikers nog maar sporadisch draag, eigenlijk.

Morgen maar weer eens… :slight_smile: Als ik er mee in bad ga komt er wel een onderwater shot. All in good taste, uiteraard. :slight_smile:

7 likes

Zandvoort zojuist:

17 likes

Mooie foto!

1 like

Mijn 2 duikers


.

20 likes

Mooi :heart_eyes:

Ik probeer me voor te stellen hoe dit tafereel er uit moet hebben gezien. Voor een buurman of voorbijganger ofzo. Die zien een vent met een camera horloges in een zwembad mikken :joy:

5 likes

Meer dan deze twee druppeltjes gaat hij niet zien maar toch een soort van bij/in/onder het water :smirk_cat:

1 like

Heb de SKX ook maar even in een sloot gelegd.

Deze:

:slight_smile:

Deze kloof loopt van de D1091 tot aan La Berarde; ik zat in een pension in Les Ougiers. Uitwaaien te voet (hier dus) en te fiets. Monsterlijk zware klim naar het eind van de vallei, de Alpe d’Huez was echt een eitje daarna.

14 likes

Veel plezier! In wat voor tijd reed je hem naar boven? :grin:

2 likes

Nog een duit in t zakje :wink:

15 likes

1 uur 18 tot aan de Tour-finish. 't Was koud (5 graden boven), maar droog en windstil - en was gelukkig niet TE warm aangekleed, anders ontplof je in de klim.

Ben net terug trouwens, was 11,5 uur rijden… :dizzy_face::sleeping:

2 likes

Dan heb je aardig door gefietst. En dan te bedenken dat de pro’s het in de helft van die tijd doen :scream:

2 likes

Vandaag de Royal Navy indertijd de vervanger van de Milsub :slight_smile:
Met zijn huidige prijs van £750.00 overigens een stuk goedkoper dan een duikert van de firma Rolex :wink:

Fijne woensdag!

5 likes

Heeft die van jou nog tritium Frans?


Het was nog een hele wandeling van het bedje naar de zee. :sunglasses:

3 likes

Ja het is de “T” versie, schijnt meer vraag naar te zijn heb ik begrepen…

Is ook mooier want orgineler!

1 like

grappige foto ook, zag het zelf pas toen ik keek hoe scherp/of die wel scherp was, vond hem goed genoeg :slight_smile: .

1 like

Moet nog even oefenen op de onderwater wristshots :wink:

6 likes

Geweldig shot

2 likes