Show je duikhorloge / duiker / duikers! (Liefst bij/in/onder water.)

Aan de kust van Alcudia (Mallorca)

6 likes

2 likes

3 likes

5 likes

:scream::scream::scream::scream: er steekt een peni$ uit je hand…

3 likes

4 likes

In het water kom ik niet…
Maar toch even showen.

4 likes

En in de keuken ook al niet. Live a little man :joy:

1 like

ha haha… werk de hele dag al met water…
Zwemmen zo nu en dan met de kids doe ik uiteraard wel! Da.s leuk. Maar duiken oid, nope

1 like

In het water ging daar ff niet lukken! Maar toch dichtbij genoeg voor dit topic lijkt me?!

13 likes

Versleten overhempje… nieuwe klok!

10 likes

Aan de foto’s te zien wordt er maar weinig gedoken met onze duikers…

Nou ja, de mijne daargelaten dan… :slight_smile:

18 likes

:ok_hand:

Hier hoort ze thuis

6 likes

De Eterna gaat niet meer mee het water in, de Seamaster wel. Wat overigens heerlijk voelt op een of andere manier. Een duiker moet af en toe het water in.

20 likes

Wat is ie mooi hè die Seamaster. :heart_eyes:

2 likes

even goed maken want de vorige keer was er geen water te bekennen in mijn post… mijn werk duiker in mijn werk watertje.

5 likes

Dit topic doet me ondertussen aan onderstaande scene denken.

Ik weet het, is al vaak voorbij gekomen, maar blijft leuk.

10 likes

Schitterend!
Mijn droom is om ooit nog eens met Manta’s en Walvishaaien te duiken.
Waar is dit?

Wat me opvalt bij de meeste foto’s met water aan de horizon, is dat het water afloopt naar een douche putje.
:laughing:

Dit was in Sudan, 's ochtends om een uur of zes, op een meter of dertig…

Als je Manta’s wilt zien heb je op Palau of Yap eigenlijk altijd wel geluk, zeker op de cleaningstations daar, en voor Whalesharks is Mexico (Playa del Carmen) in augustus/september een beroemde spot. Ik heb er regelmatig meer dan 10 tegelijk gezien… En voor Mobula’s (ook een Mantasoort, maar 4 ipv 6 meter spanwijdte max) vond ik de Princess Alice Banks op de Azoren geweldig. Tellen kon ik ze niet, maar het waren er minstens 50… en beschouw dan de Blue Sharks en, als je mazzel hebt enkele Mako’s maar als bonus. Geen beginnersduiken, btw…

2 likes