Show je duikhorloge / duiker / duikers! (Liefst bij/in/onder water.)

Ik zat ook al te denken aan Baja California. Is ook Mexico.

Fantastisch lijkt me dat. Helaas is dit niet voor mij weg gelegd. Gelukkig maak je mooie foto’s zodat ik toch wat van de onderwaterwereld kan zien.

1 like

Op het gevaar dit topic in een “duiktopic” te veranderen :slight_smile: Baja California ligt aan de andere kant (Stille Oceaan-kant). Als je daar wilt duiken dan zijn de Cocos Islands het non-plus-ultra… niet goedkoop, en zeker “niet veur mietjes” (zeggen we hier in de Achterhoek), maar zoveel hammerheads als daar heb ik nog nooit gezien…

2 likes

Niet een echte duikersklok , maar toch vandaag mee gezwommen. :+1:
Zeker 2,5 meter diep. :slight_smile:

4 likes

Nou, bij deze.

De locale Seiko dealer / juwelier had er geen moeite mee het horloge voor me op te sturen, dat vinden ze gewoon bij Seiko dealership horen. Vervolgens heeft Seiko Nederland me bericht dat ze het horloge gewoon onder garantie gaan herstellen, omdat de horlogemaker aldaar concludeerde dat dit niet zou moeten mogen.

Binnenkort komt ie hersteld mijn kant weer op. Bijzonder nette afhandeling en communicatie.

3 likes

Kijk! Ik was al fan van Seiko, maar dit is een mooie bevestiging! :+1:

3 likes

Netjes. Zo hoort het, zou je zeggen!

2 likes

Dat ik me er bijna over verbaas is inderdaad zorgwekkend. Of ik lees teveel slecht nieuws, of de maatschappij gaat naar de ratsjemedee. :slight_smile:

2 likes

Net binnen vanuit de US en meteen een Nato erop gezet. Wilde graag een goedkope maar toch kwalitatief redelijk goede duiker voor vakantie en om eens te kijken of een duiker mij op langere termijn nog steeds bevalt, dus deze een paar maanden proberen en als het bevalt misschien toch eens naar een “echte” gaan kijken :wink:

6 likes

Die bevalt me wel :+1:

The mind wordt doorgaans meer getriggered door negatieve ervaringen. Daarom wel zo leuk om volop aandacht aan positieve events te besteden, toch? :slight_smile:

Helemaal mee eens. We zijn de enigen niet, er gaan genoeg stemmen op die positief nieuws in kranten willen zien, en minder cynische verkiezingscampagnes. :slight_smile:

Wie dem auch sei, Seiko heeft 't netties gedaan. :sunny:

1 like

Daar is niks neps aan… Die rare Casio kan nog wel eens z’n ding doen lang nadat het gros van de op het forum aanwezige machines de geest gegeven heeft. Ze staan tenslotte bekend om hun reterobuuste spullenboel voor weinig geld. :slight_smile:

1 like

Ratsmodee :wink:

Well spotted, sir! :slight_smile:

1 like

13 likes

Tja… nat geworden in de wildwaterbaan in Moviepark Germany :wink:

10 likes

11 likes

Weer geen water maar wel vernieuwing… in het bandje.
Zit ik mijn administratie van vandaag even op orde te stellen hoor ik de brieven bus.
Spannend!!

Eenmaal open is ik blij.

Meteen aan de hobby, Fuck t werk.

Wauw!!!

3 likes

Hopsakee… Heeft me 15,- Euro portokosten gekost aan de juwelier, niet aan Seiko, en that’s it. Horloge is terug met rapportje van de werkzaamheden. Keurig alle pakkingen vervangen, uurwerk dus blijkbaar ook vervangen… Goed hoor. Kaptijn in Emmeloord dus ook gewoon netjes, snel en goed communiceren.

Oh, en ze hebben de bezel niet misaligned. :slight_smile:

Zit geen gouden credit card bij voor de service maar daar kan ik zeer, zeer goed mee leven.

5 likes