Microbrand only

Het zal @Fate_Amenable_To_Change een deugd doen om te zien dat een microbrand voor de juiste lengte wijzers heeft gekozen.

En dankzij hem accepteer ik ook niks anders meer :unamused:

Mijn Boldrtje…

7 likes

Dan wil je deze ook niet, Han. Dat weet jij ook.

Gelukkig zijn principes alleen in principe geldig. :slight_smile:

1 like

:joy:

A la, diamonds on ma rollie gaat mij ook net iets te ver.

Maar potverdorie je hebt gelijk.

Herstel: Dankzij Chris accepteer ik het alleen nog van Rolex.

:joy:

2 likes

Zo beter @Fate_Amenable_To_Change?

Da’s een mooie samenvatting van Rolex fanboidom.

Gelukkig maar, ik heb geen foute grail.

Yup. Hij blijft fijn.

Maar om terug te komen op die Deense microbrand van @Okko: Ik vind dat Breguet-wijzertje wat over die cijfer-track loopt een cool detail. Dat horloge staat op het punt om te kaal te worden, maar ze houden het net aan de juiste kant van steriliteit.

3 likes

Hee! Is dat een Microbrand? Ik zou Ickler / Archimede toch eerder als een middelgrote kastenboer zien. En Stowa dan? Hmmm.

Maar goed, als we zo beginnen doe ik even mee:

IMG_0127

3 likes

Moederbedrijf Ickler wel ja maar zie Archimede en Limes toch wel een beetje als Microbrands. Voor welke merken zou Ickler produceren ? Heb er wel eens naar gezocht maar niet veel gevonden.

1 like

Dat is de Scandinaviers wel toevertrouwd inderdaad :joy:

1 like

Christiaan van der Klaauw, naar het schijnt.

2 likes

Ik las zojuist een leuk artikel op Hodinkee over microbrands, leuk om te lezen en daarna de posts in dit topic nog een keer te doorlopen :slight_smile:

1 like

4 likes


6 likes

He is dat de nieuwe Dan Henry, heb je die nu al binnen?

@H47 Hoi Rick, heb je wat specs van dit horloge? Kan er nergens iets over vinden.

Die Obris Morgan… heb je nog geen spijt?
Hij krijgt hier van alle horloges zo ongeveer de meeste draagtijd.

Lekker zwaar, loopt fijn, en ik krijg er opvallend vaak opmerkingen over.

Verder ook wel een fan van microbrands (en ook van de vraag “hee, dat is een tof horloge, wat is het voor iets?” :slight_smile: ). In bezit verder alleen een Christopher Ward (niet héél erg een microbrand). Maar er komt nog iets aan :wink:

1 like

Nee zeker niet, zwaar is toch niet zo mijn ding ben ik achter gekomen en meer vintage en kleinere maten… :wink: …Maar zeer fijn dat jij er zo van geniet :facepunch:t2: …blijft een plaatje :+1::yum:

1 like

U vraagt eigenlijk niet, maar wij draaien wel

6 likes

In de zon veranderd hij echt met de subtiele sunburst hey…

Voelt wel raar een foto van mijn ex uploaden :sweat_smile::joy:

3 likes

Nice!
Ik heb nog een poging gedaan, maar kon hier even geen zonlicht vinden :wink:

1 like