Show je Seiko mod of build (Deel 1)

Thanx. Was ook de beste optie voor de MM300 monoblock case… Nog net op tijd via Seikomods UK deze case kunnen krijgen. Die leveren niet meer naar Nederland voorlopig… :frowning:

1 like

7 likes


2 likes

Switch >

4 likes



6 likes

En nog een keer switch > (bijna weer terug bij af)

6 likes

Ik zit te twijfelen om de zwarte bezel insert van een seiko turtle manta ray te vervangen door een zilveren bezel insert. Wellicht ook de zwarte chapter ring vervangen door een zilveren. Zijn er forumleden die zoiets hebben gedaan?

4 likes

Nee. Chapter ring zou ik zo houden. gaat mooi over vanaf de plaat. Een zilvere insert zou misschien wel cool staan, maar dan zou ik ik er een nieuwe bezel bij bestellen zodat je makkelijk (zelf) terug kan klikken als je wil.

1 like

Dat is een goed idee man, ik ga even verder kijken.

1 like

Laten doen. Zwarte chapter met gegraveerde markeringen zodat de wijzerplaat (is donkere variant) nog beter uitkomt

7 likes

8 likes

Niet van mij, maar vond het waard om te delen:

2 likes

13 likes

Ook een hele leuke

8 likes

Je kunt weer bestellen op Seikomods UK.
ZONDER verdere import en douane kosten.
(Verzendkosten zijn nu £25)

1 like

25 pond verzendkosten…
Kunnen jullie mij op weg helpen: hoe kom ik nu het beste aan onderdelen om mijn Seiko’s te modden? Monsterwatches heeft iets, dan zijn er nog Namoki en DLW. Of Ali natuurlijk. Heb ook een MP Seiko gekocht om te verbouwen en/of te ‘plunderen’.
Had gehoopt dat er hier op HF een levendige handel was in wijzers en wijzerplaten, maar die komen zo ongeveer niet voorbij?
bij voorbaat dank

Oh god… Foto?

Ik koop zelf meestal waar de onderdelen te koop zijn die ik zelf het liefste heb. De ene keer bieden ze bei watch & style iets leuks aan, de andere keer bij namoki en soms bij DLW. Gewoon kijken waar ze het meeste hebben in de richting van wat je wil doen en daar bestellen dus.

Namoki vind ik echt te duur geworden, dus die sla ik laatste tijd meestal over.

Zusje heeft voor kerst een SKX007J plaat geschilderd. Ik heb al een fantastisch plan voor ogen😁

7 likes

welke wijzers heb je nodig heb nog nieuwe wijzers liggen,en een bezel insert

1 like

Yobokies heeft mooie wijzers, maar ook andere onderdelen. Verder bestaat modmodewatches ook nog. Ik denk dat je gewoon wat moet Googlen op ‘Seiko Mod parts’.

One Second Closer is goedkoop met verzenden.
Nederlands binnenlandse PostNL tarief…