Show je Seiko mod of build (Deel 1)

Kijk ik bedoelde het niet als een aanval op jouw. Maar nu begrijp ik wel je uitspraak.

1 like

Oh, zo zie ik dat helemaal niet hoor

Ik roep nooit zomaar wat :wink:

Normaal wil ik graag mensen wel het voordeel van de twijfel geven maar bij zoveel weerstand en gebrek aan medewerking trek ik mijn eigen conclusies. Dat gezegd hebbende wordt mijn twijfelgeval een Explorer 2.0 straks.

1 like

Ik twijfel niet. 110 % real.

Ik wel, verkoper heeft nota bene twee kasten te koop. Veel van deze verkopers halen ook expres de kreten OEM en aftermarket door elkaar.

Precies daarom, een vrij jong model repareer je en haal je niet uit elkaar. Laat staan twee stuks. Zeer twijfelachtig.

Haha, nee natuurlijk niet man. Maar als jij jezelf dat wil wijsmaken, prima.

Dan heb je dit draadje nog niet goed gelezen vriend, laat staan mijn laatste reactie dus ik herhaal mezelf maar even

Ik kan niet zeggen of de wijzerplaat echt is maar ook niet of deze nep is. Maar ik wil een wijzerplaat die boven alle twijfel verheven is dus die plaat gaat eruit.

Wedden dat die precies hetzelfde is? :wink:

En, wie is dan “the source”…

Ben je echt zo slechtziend of zie je het echt niet…

Voetafdrukken staan er niet eens goed op

Vraag hem maar of hij kan bewijzen dat jouw plaat echt is.

Daar laat ik het bij, de oplettende lezer weet genoeg.

Hou het even netjes wil je?

1 like

Sorry. Zal zo de fake plaatsen en naast de echte zetten

Maar dat zegt niets over de herkomst van jouw plaat want die komt toch blijkbaar niet uit het horloge. En is vast ook niet in originele verpakking geleverd…

Trust me… ik zie fake en niet fake in 1 oogopslag

Bewijs het maar dan. Is jouw plaat in originele verpakking geleverd?? En garandeert 6012 de herkomst met bewijs?

Hier laat ik het bij. De oplettende lezer weet genoeg.

Yup, zo nep als wat. Kijk maar naar de slechte kwaliteit van de Seiko print

Er zit een reliëf op de plaat.

@Proenski is dit voor jou een erezaak? Jij hebt hem toch niet gekocht?

1 like

Voor beiden lijkt me. :man_shrugging:

Hoi!

Als het goed is krijg ik woensdag een horloge binnen die ik een beetje wil gaan modden. Dit wordt de eerste keer dat ik een horloge wil gaan aanpassen. Het klusje is voor een ervaren modder waarschijnlijk zo gepiept, maar voor een newbie best spannend :blush:

Zou iemand in PB een beetje tips en advies kunnen geven? Ik kan dan uitleggen wat ik binnenkrijg (Ja het is een originele Seiko) en wat de bedoeling zal zijn. Aan de hand daarvan wellicht wat gereedschap uitzoeken, bij welke webshops kan ik terecht etc.

Alvast heel erg bedankt! Mocht een oproep als dit niet thuishoren in dit topic, laat het gerust weten, dan verwijder ik het weer.

3 likes

Doe dat eens open in deze thread. Leer ik meteen wat bij. Daar dient het forum voor.

2 likes