Show je Seiko mod of build (Deel 1)

Ik zou het subtiel houden, met een oranje secondwijzertje bijvoorbeeld

1 like

Of misschien zelfs alleen maar de tip van de secondewijzer? Dat zou ik dan nog net zelf kunnen doen… :wink:

Zo houden.

1 like

Ik zou een hele wijzer wel aandurven :wink:

1 like


Heb ik voor je, alleen complete set mag weg.

Even aan het klooiien geweest, complete kast en band mat gemaakt van deze Snxs73.
En dan kiezen, zilver of zwart.

Heb nog een stock skx liggen, dus waarom moeilijk doen met een nh36.
Maar dan 30minuten martelen waarom je de caseback er niet op krijgt… om erachter te komen dat de spacer platter is bij een 5je.
Dat gaan we vandaag niet meer omwisselen.

Dus glaasje en bezel er weer op, originele binnenwerk erin. En nu het geheel niet meer glimt valt ineens op hoe mooi de plaat eigenlijk is😁

Hij blijft even zo, mogelijk is hij over 12uurtjes verkocht (tegen kostprijs) en anders gaat de skx plaat er alsnog in.
Het volgende 5je is ook al weer in aantocht😍

2 likes

Iemand bekend met de levertijden van Namoki?


Duurt erg lang en kan niet wachten om te beginnen!


Iemand die mij toch kan helpen? Poliwatch werkt niet, cape Cod ook niet en er zitten nu krasjes in het saffier…

Koop een nieuw glaasje joh. Misschien kan iemand wat meebestellen voor je en het met een postzegel verzenden.

1 like

Pfff… Thanks voor de tip.

Nu niet zo doen he. Je hebt al meerdere goedbedoelde tips gehad.
Niet dat het heeft geholpen… maar goed.

De pff was meer uit eigen frustratie haha. Ik krijg het natuurlijk voor elkaar om krassen te draaien in dat saffier glas met een zacht brillen doekje :joy::sweat_smile:
Tips zijn natuurlijk van harte welkom!

1 like

wellicht verder gaan met datzelfde doekje zodat alle krassen verdwijnen. :grinning:

1 like

Oke geen 12uur maar 14uur later is een collega er blij mee.
Was ik zo slim om alle 8 verwijderbare schakels erop te zetten om mee te matteren, konden ze er allemaal weer af.
Op de volle lengte paste ik hem zelf overigens niet.

Gelukkig net op tijd thuis om in ontvangst te nemen.

Beetje in 3strijd nu.
Zwarte dag/datum met skx plaat, of
wave met witte datum,
of “parelmoer” met witte datum.

Eerst maar de langste stalen band erop en kijken welke het mooiste erin staat.

fqIBaMWI7m7O8

2 likes

Tandpasta, niet de gel variant, met een fiberdoekje. Werkte bij mij redelijk goed.

1 like

Standaard verzending 10 tot 14 werkdagen. Kan met Corona best langer zijn

1 like

Hij is binnen! weer effe wennen van 42 naar 38 haha! Jammer dat de bezel wat stroefjes draait maargoed. Heerlijke mod zo. Even op staal dragen en daarna weer even op rubber proberen :slight_smile:

Binnenkort maar even een zwarte originele bezel bestellen denk ik :thinking:

8 likes

Ja.

Dan ga ik even een refund aanvragen. Ik heb gepoetst met een zachte doek namelijk. Het voelt wel als saffier.

Het voelt ook als glas, dat is dus het rare. Ik heb het glaasje uit de verpakking gehaald en ben gaan poetsen. Altijd op een zachte en schone muismat met polywatch en capecod. Toch krassen…