Show je Seiko mod

Nice!

1 like

Fixed!

De ene nu met zwarte pakking en de andere met andere wijzers.

Alleen nog een mooie chapter ring voor de duiker en dan is het wel weer klaar!

2 likes

4 likes

Iemand nog een SKX009 chapter ring die weg mag toevallig? :grin::innocent:

1 like

@koekoek er is een mod wijzerplaat te krijgen met jou plaatje van je avatar :grinning:

6 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

heren modders. waar kan ik eenvoudig een strapcode super-O of Hexad kopen? Zonder aan import en ander gedoe te moeten doen (en geen 150€ kwijt te zijn)?
Anders gezegd: waar kan ik in Europa tegen goede prijs een strapcode voor skx kopen?
of een andere (gelijkwaardige) band?

Waarom is mijn foto gemarkeerd?

Waarschijnlijk om je dial. Geen origineel Seiko maar wel het logo er op = fake. Fake wordt hier niet toegestaan (en gewaardeerd)

Ik had begrepen dat deze wel van Seiko was, net als het uurwerk erin. De kast en de metalen band is enkel van Cadisen.

Van welk model dan?

Over de dial kan ik direct zeggen dat deze niet van Seiko is, ken de maker namelijk:

https://www.instagram.com/p/CFSwWEpHmUS/?igshid=12o847c7ejyd5

2 likes

6 likes

Ik heb em van seikomods_belgium ( zie Instagram) alleszins en zou bij extra navraag op maat gemaakt zijn om te laten passen, met een NH35 Seiko uurwerk in verwerkt.

De specifieke uitleg:

De titanium dial heb ik speciaal laten maken om in die kast te laten passen.

de kast en band zijn een cadisen AP model. Heeft idd saffier glas en waterdichtheid is 10bar of 100m. Het uurwerk movementje is een Seiko Instruments Industries NH35. Deze heeft een powerreserve van 40 uur, Automatisch als handwinding functie.

Mijn excuses indien ik op tenen ben gaan staan. Ik was er gewoon heel tevreden mee en dacht dat het wel binnen een Seiko mod zou vallen.

1 like

Aha oké ik weet dat deze dial echt een creatie van Sergey is, hij maakt ze als custom dial en zet er dus ook geen Seiko logo op. Ik begrijp uit jouw post dus dat het uurwerk de NH35 is en dat de rest dus custom is. Dat maakt het lastig om als Seiko mod te zien. Maar ik als leek weet ook zeker niet wat precies daarin de exacte spelregels zijn! Gr

Nu volledig los of het een Seiko Mod is of gewoon een uniek horloge met Seiko op de dial om aan te geven dat het uurwerk Seiko is en de wijzers ook. Het blijft gewoon een mooi horloge, met Prima kwaliteit voor de betaalde kwaliteit.

Ik zal het niet meer posten op deze sub :innocent::innocent:

1 like

Wanne Glimmert joh :smirk:

6 likes

Hier word ik toch wel erg happy van :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Schaamteloze zelfpromotie, maar dit setje staat in het blauw mocht iemand hem willen :+1:t3:
Ik heb inmiddels wat anders incoming.

5 likes

En om de pols, voor wat kleur…

4 likes