Show je vintage Grand Seiko en King Seiko

Geweldig!
Die 8000 kast ! :heart_eyes:
Gefeliciteerd !

1 like

Van harte!!!

1 like

Ook hier maar ff posten :stuck_out_tongue:

1 like

Want? Dat past goed bij al die niet quartz vintage modellen? :joy::joy:

Is gewoon mooi dat hij lekker DIY’ed op zn GS haha

1 like

Ik heb sinds kort het arme neefje van de 6155-8000, de 6102-8000 Skyliner Calendar

11 likes

Machtig!! Gelukgewenst! :smiley::+1:

1 like


nu op het goede draadje?

9 likes


Mijn 6155-8000 met een nieuw croco bandje :grinning_face_with_smiling_eyes:

9 likes

4520-8000 uit 1970
… In gezelschap.

14 likes

Hier vandaag weer de 4522 high beat. De facetten op de lug uiteinden zijn prachtig, alleen hier niet zo goed te zien. In dat donkere uiteinde zitten alleen al 4 facetten, die nu niet te zien zijn…

12 likes

16 likes

Crosspostje omdat het een vintage betreft!

2 likes

Ik dacht dit is nog een mooie en niet al te duur:

Totdat ik “SPECIAL” op de wijzerplaat zag staan in een veel sierlijker font dan ik op welke andere 6156-8040 dan ook gezien heb. De kast ziet er heel mooi uit, maar het font klopt niet, dus heb ik hem gelaten… misschien heb ik nu de meest zeldzame Grand Seiko ooit gemist?

2 likes

Redial lijkt me, als ik google zie ik ze met stardust dial en de “A” van Japan op een T dial moet niet zo spits zijn van boven.

“The Dial has been refinished by Professional.” Staat zelfs in de beschrijving :wink:

Haha niet professional genoeg dat je het niet zo ziet :grimacing: Boel geld voor een redial.

1 like

Ja maar gek genoeg was de beschrijving op mijn telefoon eerst leeg, en op mijn laptop ook. En pas nadat ik dit had gepost was hij ineens wel leesbaar en las ik het van de “professional” :slight_smile:

1 like

19 likes

Crosspost! Ik ben er erg blij mee!

3 likes