Seamaster only!

11 likes

Lekker hoor!!

Elke keer verbaas ik mij over de scherpte van je foto’s.
Gebruik je hiervoor een app of filter?

2 likes

Niks bijzonders. Deze foto is gemaakt met iPhone 8, goed (dag)licht … via ‘AirDrop’ naar de MacBook en dan even door Lightroom. Goed licht bepaalt vooral de scherpte en de camera in de iPhone vind ik erg goed. Tja. Sommige foto’s maak ik met een ‘echte camera’ (Hoewel echt? Compact, een Sony RX100M3.), zoals de inzendingen voor de challenges. Als je naar de details kijkt zijn die ook wel beter.

2 likes

Schitterende foto’s! Ziet er goed uit!

1 like

Leuk, die heb ik ook liggen. Maar dan 28mm :smile:

4 likes

Ik heb er nog nooit eentje laten gaan :see_no_evil: er is wel eentje in de doos dat ik amper draag, maar ergens vind ik die een goede herinnering aan die keer dat ik zonder nadenken iets gekocht heb terwijl ik niet volledig overtuigd was. Gelukkig geen al te dure aankoop, maar duur genoeg om een beetje te steken :joy:

Haha good for you! Ik heb 6 rolex modellen laten gaan en 1 omega. De explorer 39mm was mn droom watch. Toen ik eenmaal door had dat de magie er van af was ( omdat je overal aan went ) wist ik al snel dat het niet meer goed zou komen met mij😂

1 like

3 likes

Damnn wat zit mijn haar goed op die foto :sunglasses:

Kersvers!

18 likes

Maakt wachten een stuk leuker als je iets hebt om naar te kijken😍

13 likes

On ge lo fe lijk mooi! Geen woorden voor, zo zomers.

1 like

7 likes

Heb je nog meer foto’s van deze fraaie combinatie? :slight_smile:

1 like

21 likes

Man man, … hou eens op met die lelijke foto’s! :rofl: :joy:

Als Corona weer met bier geassocieerd wordt moeten we even een ‘nieuwe Seamaster’ minifotomeet doen, met @ArendW zijn zwarte, mijn blauwe enne die van @anon23521125EV en de JB50 van @timemachines en wie nog meer? Maken we er een kleurijk plaatje van met al die bandjes van jou! :wink:

3 likes

LoL… leuk idee!!! Enne ik vindt de metalen band ook erg mooi hoor… maar deze Seamaster heb ik op Instagram gezien “geschoten” Door ene. Mrlumeshot… pfff echt zo gaaf dat wit wit wit :sunglasses:

Heb jij je blauwe band al binnen…

1 like

Yep: Klik!
… en ik ben er blij mee! :sunglasses:

1 like

Jah dan word dat een lastige… al gepast eerder of?

Oh helemaal goed! Daar ben ik bij :smile:.

1 like