Seamaster only!

Nice! Die post heb ik gemist… maar staat heel goed! Krijg je meteen een hele andere look door :sunglasses:

1 like

Haak wel aan​:+1: misschien dan direct en Car Watch Corona meeting van maken​:red_car::ok_hand::eyes:

2 likes

Haha dikke prima :smile:

1 like

Nou hè, totaal andere uitstraling ineens. Grappig! :sunglasses:
Heb even twee vergelijkbare kiekjes even naast elkaar gezet.

Op rubber net wat sportiever, op staal wat draagbaarder.

20 likes

Op staal erg zwaar, op rubber helemaal goed :heart_eyes:

1 like

Prima te tillen hoor. Ik ben best een sterk ventje. :wink:

Op rubber mooier dan op staal :heart_eyes::heart_eyes: en dat zegt de staal man​:grimacing::sweat_smile:

1 like

Puur esthetisch ga ik zelf altijd voor de stalen band maar ik vind deze rubberen band erg fris! Wat ik al schreef, iets sportiever en ik ben nu in een sportieve bui … dus ik laat hem gewoon even aan de rubberen band! :wink:

1 like

Dat klinkt als een plan!

1 like

Erg mooi en zit zelf al langer naar dit model te kijken en het liefst heb ik hem op rubber (omdat ik dat zelf mooier vind) maar voor de verdere verkoop zou staal weer beter zijn dus maar eens laten bezinken en kijken hoe het gaat lopen…

1 like

Prachtig. Werkelijk.

1 like

#homeworkout!

Voelt toch wel apart als je all je vrouwelijke klasgenoten hun billen ziet forceren op instagram …

Ik heb rolgordijnen gaat niet zo makkelijk :upside_down_face:

1 like

15 likes

Mijn eerste Omega…

21 likes

Toch wel gaaf hoor.
Sinds ik mijn Speedy heb kriebelt het voor een Omega Seamaster op rubber :sweat_smile:

3 likes

En wat voor een René!
Mooie foto ook :ok_hand:

1 like

Dan doe je dat toch :grin:

Wie weet. Ik krijg de Hesalite sandwich niet zo snel meer gevonden. Ik ga daar wat langer over nadenken :sunglasses:

1 like

Verstandig Robert :smile:
Vanmiddag mag ik ook weer hier posten :v: