Seamaster only!

Heb je het ipv 10 min toch nog… Iets van 5 dagen volgehouden😂

1 like

Niet overdrijven, twéé dagen … :rofl: maar ûh, deze band is voorlopig wel een blijvertje hoor. Ik ga hem zeker nog eens aan de Seamaster schroeven. Vind het echt wel een succes. Maar ik neig nou eenmaal meer naar de stalen band. Vandaar de wissel vandaag, ik had heimwee. :sunglasses:

@SAT, heb ik ook gehad. Zat telkens te klooien met dat ding met de afstelling enzo. Ik ben kennelijk een onhandig ventje. Vind de pincet simpeler in gebruik, maar als gezegd ik gebruik ook vaak gewoon de 6767.

Ik hou toch meer van NATO ipv staal. Denk ook dat de Speedmaster binnenkort zelfs op NATO overgaat.

11 likes

Ik vind het zo op een foto leuk (prachtige 007 uitvoering van de Seamaster ook!), maar ik heb er hélemaal niks mee! NATO, oh… :see_no_evil:

Wat ben ik blij dat de schepper - wie dat ook moge zijn geweest - niet iedereen dezelfde smaak heeft gegeven. Moet er niet aan denken dat ik een NATO bandje ook mooi zou vinden. De hel. :wink:

2 likes

Eens…
Maar ik heb gisteren een Erica strap gekregen en dat is toch wel erg gaaf hoor… draagcomfort is bizar.

#nofilter

11 likes

… 't ken best op de Speedy, maar die zie ik toch ook het liefst op staal. :wink:

Ik ben een fan van Erika’s! Da’s eigenlijk best wel raar want ik heb echt hélemaal niks met NATO bandjes. Zal het ontwerp wel zijn. :thinking: :sunglasses:

Heeeeuurlijk z’n nato bandje :heart_eyes:

7 likes

Ik mag eindelijk meedoen in dit topic :smiley:

https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/9/9/a/99a87a666e4ec83cf47377c317d6a541c14cb3c0.jpeg

20 likes

:fearful:

1 like

Dat lusje en al die ‘keepers’, néééé … :scream: haha, ik vind het doodzonde man. Zo’n mooi horloge aan zo’n bandje? Man man. Nou ja, jij bent er blij mee. Belangrijkste!

1 like

Al die seamasters op nato was inderdaad een saaie boel geweest hier op het forum :smile:

1 like

Zoiets dus. Heel gaaf

Tijdens de - postcoronaseamasterfotoshoot - zal ik deze Seamaster omdoen :ok_hand:

Dat mag, onder je lange mouwen … :joy:

Het is trouwens de ‘postcoronanewseamastershoot’. Straks denkt iedereen met een Seamaster dat 'ie langs mag komen. Al die ouwe zooi mag fijn thuisblijven. :wink:

1 like

Toen ik mn NA Speedy kocht had ik m even op staal om, gewoon om te proberen, maar kon er maar niet aan wennen. Maar zoals je zegt als iedereen hetzelfde zou hebben zou het ook zo eentonig op het forum worden🤗

9 likes

Mhuhhaahaaaa

Vandaag deze knappert opgehaald, morgen de Zealande er maar eens opzetten :sunglasses:

12 likes

:muscle:t3::smirk:

23 likes

Heerlijk die mid size hoorr begin eraan te wennen

13 likes

Ik had 'm niet eerder gezien, maar hij staat inderdaad uitstekend, hoorr!

1 like