Seamaster only!

Dankjewel! Maaaar dit is een foto van dichtbij he, oogt ie altijd groter hahaha.
Maar vind hem alsnog wel kunnen. Lekker dressy tegelijkertijd ook als het kan :grin:

Ben blij dat het bandje door blijft lopen op 18cm en niet smaller word. Zo blijft ie nog bulky ogen in zn totaliteit :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

11 likes

Hopsaké, stuk beter dan dat stukkie stof van gister! Vind ik. :wink:

1 like

Ik ook :smile:nato zit alleen lekkerder bij veel bureauwerk.

1 like

image

14 likes

13 likes

Twijfel of deze vraag z’n eigen topic verdient dus dan maar even hier: Zijn er nog meer versies van de 1e generatie SMP met geborstelde bezel behalve de ‘no wave’ Japanse limited edition?

Ook twijfel ik of full-size of mid-size het beste bij mij past dus blijf vooral foto’s plaatsen! :grin: Als eventuele luxe upgrade van mijn SKX013 valt hij dus groter of kleiner, lastig.

19 likes

Pa verveeld zich terwijl dochterlief met zeemeermin Barbie aan het spelen is in bad…
Wachten sux maar dit ding blijft me intrigeren als ik ik naar kijk, love it!
En de meest comfortabele band die ik ooit gehad heb denk ik!:heart_eyes:

12 likes

Man man man wat een gaaf model is het ook… mooier dan de rolex milsub

11 likes

Doet me in ieder geval zeker meer dan een 16610 of tudor Submariner.
Een Rolex milsub is meteen wel weer een hele andere Leaque :blush:

Heb zelf een tudor sub (plexi) een GMTc gehad en regelmatig een sub 16610 gedragen maar deze wint het voor mij!

De vorm van de case en de swordhands icm de matte dial en plexi zijn echt geweldig en geven net wat meer schwung dan zijn rolex concurrenten.

De mesh bracelet laat hem overigens echt knallen. Ik heb hem even op een 1171 gehad maar dit is veel gaver!

(Foto is een schaamteloze cross post)

![

14 likes

Andere leaque als in niet te vergelijken ? Ik kies liever zijn charmes dan een naam. Deze wint 100%.

En gelijk heb je kerel. Het bandje is idd ook echt wel gaaf. Hoe zit dit in elkaar? Voelt het solide of voelt het losjes als het ware?

Ai, das geen 41!
Ik vind 'm een beetje uit verhouding.

Zeker geen 41. Ik heb geen klik met horloges die 40mm+ zijn. De rolex sub was voor mij al te groot om elke dag te dragen. Deze 36 is prima hoor!

1 like

andere Leaque als in daar zit een flinke auto tussen vwb waarde.

De band is super, heel solide en met een hele fijne sluiting.

1 like

Weet niet precies of ik je vraag hiermee beantwoord, maar er zijn een aantal limited James Bond Seamasters die geen golfjes hebben.

8 likes

Bedankt voor je reactie, echter bedoel ik een geborstelde bezel insert (ring). Deze is bij dit model normaal blauw of gepolijst. Hieronder een foto ter verduidelijking (niet van mij):

De golfjes vind ik juist mooi. Ook zou ik graag een automaat willen…

5 likes

Heerlijk horloge

13 likes

Prachtige foto :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Thanks!
Dit is een NATO van Omega, de enige band waarop ik het horloge draag. De stalen band heb ik na ontvangst er direct vanaf gehaald en in de doos opgeborgen.