Seamaster only!

Jaja, terug naar rubber!
Omdat 't kan, af en toe een beetje wisselen … :wink:

26 likes

23 likes

Groeten
Rutger

22 likes

Oké
Morgenochtend haal ik m uit de kluis en gooi m om de pols
Love my 2254.50

2 likes

Deze gaat binnenkort binnen voor service! Ik kan niet wachten tot hij werkend terug komt.

5 likes

Ik ben je avatar al gaan associëren met deze Omega.

Die gemodificeerde dial van de Limited versie van die gerenomeerde zeilwedstrijd (ben de naam even kwijt) tilt hem echt 2 klassen hoger.
Opgelegd logo en indices, het valt eerst niet op maar welk verschil met de standaard die ik heb.

Thnx, ben ik helemaal met je eens. De originele plaat heb ik ook nog maar dit geeft het horloge net dat beetje meer. Jammer dat ze het nooit zelf hebben gedaan, afgezien de Americas Cup (dat was de zeilwedstrijd). Wellicht als ik ooit nog de witgouden bezel tegenkom koop ik die erbij

Groeten
Rutger

1 like

De echte limited had een gravering tegen de zijkant van de kast, dat was een echte afknapper.

Eigenlijk is jouw mod de knapste, die wit gouden bezzel is geen plus volgens mij.

Mijn quartz kon die aangepaste dial niet aan, probleem door de plaatsing van de datum.

Alleen de Semaster AC heeft die gravering, de non AC, waar mijn plaat uit komt, heeft dat niet.

Groeten
Rutger

1 like

Wat een uitkomst is de verstelbare sluiting :heart_eyes: top uitvinding.

18 likes

Dat lijkt mij nou ook. Zou deze op eerdere stalen banden passen, namelijk die van de eerste Seamaster Professional uit de nineties? En is deze er in zowel 20mm als 18mm?

Ik durf het niet te zeggen.
Kan maar zo passen.

Deze sluiting past alleen op de huidige en vorige generatie Seamasters. Dus de band met schroefjes.

1 like

18 likes

25 likes

24 likes

Haha! Ik mag hier nu ook meedoen! :fist:t2:

27 likes

Gaaf!
Hoe bevalt Bond?

Beter dan ik dacht! De bracelet is niet echt mijn ding, maar dat wist ik en wie weet komt dat nog. Maar fijn om weer een leuke duiker te hebben met een beetje vintage vibe.

2 likes

voila zé

18 likes