Seamaster only!

Ja @jeroenderee is jaloers op de flipperstatus van @anon50762135EV dus hij geeft even extra gas de komende tijd :joy:

1 like

ja maar… @jeroenderee is Champions league , @anon50762135EV is…effe denken… tsja die flippert inderdaad van alles volgens mij :yum:

2 likes

Ja heb je een punt, @anon50762135EV is laatste tijd vooral de bandenkoning van HF

1 like

Wilde dat IK de bandenkoning was, had me een bom duiten gescheeld :joy::joy:

2 likes

@anon10817008HF
Yep, Ik gebruik de strap van Zealande naar volle tevredenheid.

10 likes

Ik wist niet dat die op de 1ste generatie smp paste.

12 likes

23 likes

Net een reactie van Watch Obsession gehad. Volgens hen zou het perfect moeten passen. Trekker overhalen? :thinking:

1 like

Doen! Ik heb er geen moment spijt van gehad. Ik heb de strap direct bij Zealande besteld, x% korting d.m.v. kortingscode, en binnen vijf dagen in huis…

1 like

Welke code ook alweer…

Ik weet niet of deze code nog geldig is maar wellicht het proberen waard. Maak even gebruik van de zoekfunctie dan vind je het topic waarin de code genoemd wordt zo.

Edit: 15% korting… @Phoenix.bas

1 like

Thanks!

1 like

No, but thanks.
Zie me eerder een rubber polsband bij Sinn kopen voor men UTC. Daar zal ik waarschijnlijk meer aan hebben, omdat ik die waarschijnlijk meer zal aanhebben.:wink:

Done! :white_check_mark::heavy_check_mark:
Kortingscode gebruikt, 15% d’r af! :+1:t2:
Ben benieuwd, artikelnummer voor de Rolex GMT Master II is indentiek en laat ik die nu ook hebben …

1 like

Fijne avond​:beers::+1:t2::sunglasses::sunny:

10 likes

14 likes

8 likes

Wat een ongelooflijk pareltje!

Wordt te koop gevraagd door @Amice maar ik twijfel nog heftig.
Als deze gaat moet ook de PO er aan geloven. :thinking:

13 likes