Seamaster only!

2541 is Quartz en 2531 is automatisch. Op dial staat bij 2531 extra regel: chronometer

2 likes

Verschil tussen de verschillende types/formaten van horloge (2541 of 2561) is ook te herkennen aan streepje bij datumvenster :slight_smile:

2 likes

Net overgenomen van @jeroenderee. Lekkere grote zomerse chronograaf.

19 likes

En die andere is ? :yum:

14 likes

Tja deze komt op de wijzerplaat wel wat tekstsuperlatieven tekort voor de gemiddelde liefhebber… Maar ik blijf het alleen daarom al een aardig ding vinden :innocent:

15 likes

Veel plezier ermee!! Staat je goed :ok_hand:

1 like

Dat is ook één van mijn favorieten. Gefeliciteerd met de aanwinst!
Ik had de vorige van Jeroen overgenomen. Helaas iets te groot voor mijn pols.

Al weer een maandje dagelijks om de pols,

19 likes

Heerlijk!!

1 like

2220.80.00

12 likes

20 likes

16 likes

In afwachting van de Zealande strap. Komt vandaag binnen. Benieuwd!

PS. Helaas moet ik constateren dat dit geen fotogeniek horloge is. Des te mooier om de pols.

15 likes
10 likes

:boom: BAM :boom:

Flush fit! :ok_hand:t2:

19 likes

Mooi, maar zo te zien niet geschikt voor bredere polsen gelet op de nogal sterke voorgevormde curves. Maar ik kan het mis hebben :wink:

Ik heb een polsomtrek van ca. 18,5 cm en ik zou zeggen een polsoppervlakte van ca. 51mm. Ik vind 'm op basis van deze afmetingen prima zitten. Het rubber is erg zacht/flexibel en vormt zich netjes om mijn pols.
Het geheel wordt ook nog eens lichter (dûh) en doet ook optisch kleiner/smaller aan.

Ik ben content. :ok_hand:t2:

2 likes

En daar gaat het om. Ik houd het bij de welbekende tramrails. Nu op 2 dagen na een jaar in bezit, blijft een topper.

18 likes

14 likes