Seamaster only!

Dus voor de zwarte gaan. :grinning:
Heb ik ook gedaan.

Mika

1 like

Het verschil in steel bracelet valt me nu eigenlijk pas op! Wat mij betreft een vooruitgang … Ziet er gelijk een stuk moderner uit. De oude bracelet was voor mij wel een struikelblok …

4 likes

nog ff sparen :wink: als dit nu wel mijn doel, al kan dit nog veranderen door de invloed van HF (twee maanden geleden ging ik nog voor Oris, maar die heb ik laten schieten)

Deze kwam ik tegen op YT, welke de nieuwe versie goed in beeld brengt

3 likes

Vind de oude bracelet wel wat hebben. Ben uiteindelijk blij dat ik toch voor de oude ben gegaan. Nieuwe is in veel opzichte beter qua uurwerk en zo. Maar een aantal klassieke elementen ontbreken voor mij zoals het zeepaardje. Ik vind de dial van nieuwe wel erg druk. Daarnaast vind ik de helium escape valve te groot. 42mm en een stuk zwaarder gaat het toch meer richting Breitling (en daar heb ik de Colt al voor). Tot slot vind ik het jammer dat ze bij de nieuw de bezel anders hebben en niet zoals bij de originele Seamaster Professional 300m.

1 like

Jaa dat is idd minder! Ik kijk altijd in het licht hoe mooi het logo en de rode seamaster lettertjes erop liggen :heart_eyes:

1 like

Maar zou je wat merken qua verschil in het uurwerk? Ben dik tevreden met mijn 2500d uurwerk loopt zeer accuraat en als hij stil staat ik hoef hem maar op te pakken en hij loopt weer :slight_smile:

Je snapt de marketing jongens niet. Als iets historie is en goed in de markt ligt moet je het niet gaan veranderen.

De bezel vind ik persoonlijk mooier bij dr nieuwe. Wat rustiger. De open achterkant en het mooie uurwerk maken het af

Maar moeilijke keuze. De oude is echt top!,

Voor ieder model wat te zeggen

2 likes

Dan rijden we over 100 jaar nog steeds in dezelfde auto’s, wonnen we in vergelijkbare huizen, dragen we dezelfde kleren etc.etc. Marketing is juist innoveren het nieuwe avontuur aangaan.

1 like

Never change a winning team.

1 like

Horloge is ook iets groter. Dan zou de helium knop te klein zijn. Dus ik vind het logisch dat de knop iets groter is geworden

1 like

ok, maar waarom ben je dan niet voor de oude versie gegaan? #DTV

1 like

Omdat ik de nieuwe toch iets mooier vond dan het oude model. Geprint logo neem ik dan voor lief

De positie van de datum vind ik mooier. En het open uurwerk

Maar ik begrijp de bezwaren tegen het nieuwe model heel goed

2 likes

Was dit bericht voor mij bedoeld?? Of voor @RLC

Voor jou. Ik ben het met je eens

Okee np :+1:t3::smiley:

1 like

Ik Lees het nu opnieuw en snap de verwarring.
Je snapt de marketing jongens niet slaat niet op jou!

Ik had moeten schrijven ik snap de marketing jongens niet

Omdat ik het met je eens ben wat betreft het opgelegd logo!

Je dus in het algemeen en niet op jou gericht!,

Excuus voor de verwarring!:ok_hand:

Jaa haha ik had het een paar keer gelezen en vandaar dat ik dacht dat het niet voor mij bestemd was :see_no_evil:

1 like

Misschien wel leuk om te lezen. De tien meest iconische seamaster modellen.

Wie heeft ze alle tien?:grin:

2 likes

8 likes