Seamaster only!

Mooi horloge, blauw spreekt me meer aan. De zwarte komt bij mij een beetje saai over.

Valt wel mee toch?:wink:

4 likes

Net even bij S&C geweest om te passen. Het “oude” blauwe model.
Even vergeleken met wat andere horloges, maar durf toch te zeggen dat deze bovenaan staat als kanshebber voor mijn eerste aankoop in het wat hogere segment. Wat een pracht horloge is het.

2 likes

heb de “aflevering” even bekeken, en kom tot de conclusie dat beide horloges wat hebben.

2018 model + punten tov voorganger

  • uurwerk
  • keramische wijzerplaat
  • datumaanduiding op 6 uur
  • afwerking band

2018 model - punten tov voorganger

  • grote helium knop
  • geen opgelegd logo (wellicht gedaan om het geheel niet te druk te maken)

+/- omvang, is persoonlijk en hangt mede af van de polsomtrek
+/- “golven” de kleur van het horloge maakt hierin het verschil, bij de ene kleur vind ik het mooi bij de andere minder.

Persoonlijk kan ik prima leven met het nieuwe model, als snap ik het commentaar wel.

1 like

geen foto gemaakt?

Vind blauw erg mooi maar alleen bij bepaalde lichtinval, zou hem in het echt moeten zien denk ik.

Zit een klein vet veegje op

4 likes

nice!

Nieuwe ook kunnen passen?

Dit bedoel je :sunglasses:

7 likes

Nee die hebben ze nog niet (in utrecht in ieder geval.)
Maar sinds bovenstaande vergelijkings filmpje ben ik er vrij zeker van die dat echt te groot gaat zijn voor mij (50mm lug to lug gaat niet lekker passen.)

haha, nee! Gewoon in het echt, zelf, niet via een foto, filmpje of anders iets :slight_smile:

1 like

ikzelf heb een redelijke polsomvang, 19cm, dus zal voor mij een kwestie zijn van eens passen denk ik.

Ik zit tussen de 16,5 en 17cm. Denk dat met 19cm de nieuwe ook prima staat.

1 like

Mijne is 20cm, redelijk vergelijkbaar.

4 likes

In april zag ik een afbeelding van de nieuwe uitvoering met golfjes en toen bewust voor de “oude” uitvoering zonder golfjes gekozen. Nu ik hem bijna een half jaar heb, besef ik dat ik voor mij de juiste keuze heb gemaakt:

12 likes

Heel fraai

2 likes

valt mooi idd!

1 like

Paar dagen geleden als inruil binnen gekregen en direct in het blauwe gedeelte gezet. Vandaag toch maar is om gedaan🤔 Echt niet verkeerd!

11 likes

prachtig, ik zal beide in het echt moeten ervaren, beide hebben wat en op basis van fotos kan ik geen keuze maken.

1 like

heb hem zien staan, maar wil toch eerst de nieuwe ook ervaren.

Waarom ruil je een horloge dan in om direct tot verkoop over te gaan?