Seamaster only!

1 van mij, de SMP en 1 van een vriend (was bijna van mij, maar liet het aan hem om deze te kopen)

6 likes

De 2254.50 is :ok_hand:t2:

De Aqua Terra trouwens ook

1 like

:heart_eyes:

2 likes

Ik vond de foto’s wel goed gelukt :smiley: Komt misschien binnenkort in de verkoop want merk dat ik zn grotere broer (145.020) vaker draag… vind deze alleen zo uniek omdat hij echt in MINT conditie is.

18 likes

Alvast goede reclame :rofl::ok_hand:t2:
Nice one! Welke ref is dit dan?

2 likes

Oef… Die is wel gaaf zeg.

1 like

145.016 :slight_smile: En ja het komt een beetje over als reclame maken :blush: . Op de Rikketik ook proberen te verkopen maar lukte toen niet. Daarna was ik er weer heel blij mee maar nu denk ik toch weer hmm ik draag de andere vaker. Echt zo een twijfel horloge dus.

1 like

M’n ouwe pie pan bumpertje met cal. 354, prachtige opgelegde details en een subtiele sunburst op het middendeel.

10 likes

OK I loose. Geen enkele van deze 10. My bad luck. Snel die paar van mij dan maar te koop zetten voordat ze aan waarde verliezen :innocent::smirk:

1 like

Lekker informeel dineren in een vreetschuur straks. Hij past echt overal bij.

12 likes

Blijft een mooie combinatie met de stalen band :+1:

Geweldig, staat op de lijst bovenaan! Dat sparen duurt alleen zoooooo lang…:smirk: :hushed:

Deze hier al eerder geplaatst? :+1:




11 likes

48 jaar ouwe meuk vandaag @Yorick :muscle:

24 likes

Ik vind de pre-1957 seamasters veel mooier. Het waren nog geen duikers en meer dress watches. Natuurlijk, na ‘57 werden de seamasters echte klassiekers zoals ze vandaag nog bekend staan. De pre-1957 seamasters zijn dus een beetje ondergegaan. Dat vind ik persoonlijk erg jammer want daarmee wordt de rede van de creatie van de seamaster uit het licht gehaald door de omega seamaster 1957. De seamaster is origineel gemaakt om het 100 jarige bestaan van omega te vieren. Dat wordt helaas niet zo gehighlighted.

Is dit de 1960s?

Ik kan me indenken dat de veer niet meer dezelfde is als toen je m kocht. Misschien met een keertje vervangen dat ie t dan doet. Terwijl je m draagt windt je de veer constant op maar als je m neerlegd ontspant de veer te snel en dus waren er s’nachts 10 minuten waarin de veer gewoon helemaal ontspannen was voordat je hem s’morgens weer oppakte

Het horloge is nog geen 3 jaar oud. En had m de dag ervoor gedragen. normaal haalt ie de volle gangreserve wel. Dus dat zal het niet zijn.
Verder is het niet mee voorgekomen. Ik gok op een onverklaarbaar fenomeen :slight_smile:

Zoiets? :wink:

20 likes

Heel vreemd. Ja verder zou ik niets weten