Seamaster only!

Deze strap is van Zealande. Erg comfortabel, aanradertje!

3 likes

Op de Zealande :ok_hand:

11 likes

Gaaf horloge blijft dit toch. Niet voor niks de 4e keer :joy:

11 likes



16 likes

2220.80

12 likes

10 likes

Gave foto! :+1:
Zie ik het goed, dat de lume overal dezelfde kleur is? Bij mijn SMPc is de urenwijzer en de pip groen, de rest blauw.

Onlangs teruggekeerd naar de SmpC. Eigenlijk was het plan om een Hirsch Performance er aan te doen.


Maar eigenlijk bevalt de bond bracelet erg goed. Echt een love it or hate it band :grin:

13 likes

Toch wel een heel veelzijdig horloge. Sportief en chique tegelijk. Nog geen moment spijt van gehad. En dat zegt veel voor wie mij kent.:grinning:

17 likes

De laatste Rikketik bracht me geen voldoening in de vorm van een originele bezel helaas :face_with_raised_eyebrow:


Dan maar verder met deze diepblauwe, doet het nog altijd aardig als vervanger…
Overigens ook de 120 automatic chronograaf (Big Blue) die er achter is afgebeeld er niet tegengekomen - dat zou wel heel bijzonder zijn gewesst

5 likes

Ongeveer de letterlijke woorden die ik vanmiddag gebruikte om aan iemand uit te leggen waar ik deze had gekocht. Overigens vind ik, maar dat is ongetwijfel een kwestie van smaak, de zwarte iets ‘draagbaarder’ dan de blauwe. De laatste is vooral erg sportief! Maar ik vind de kleur wel super, een horloge met meerdere gezichten… echt top!!

1 like

Gisteren was mijn Seamaster niet in het water maar wel tussen de vissen.
Heerlijk Kyoto menu gegeten met deze blauwe bij de Japanner in Nijmegen.

5 likes

Mooi Orange Seamaster op deze druilerige dag :smile::smile:

11

3 likes

Geweldig. Heb nu een Rolex, maar die Bond Seamaster doet gewoon iets met je. Dan kan Rolex kwalitatief misschien iets hoger liggen, maar precies die Seamaster is zó mooi. Wat blijft het toch een topper! Misschien komt ie ooit terug

3 likes

Eens. helaas een grote aankoop gedaan, dus hij staat in het blauw. Maar ook voor mij

een topper die weer terug komt in den toekomst.

1 like

Dit horloge is inderdaad erg fijn, hierbij mijn 97er Bond:

8 likes

Ik denk dat je hem beter kan ruilen voor een Omega Constellation Piepan… die ik heel toevallig heb :stuck_out_tongue:

Wat een prachtig ding. Tritium en Automaat. Helemaal top!

1 like

Patina matched goed met CP jas

1 like

Ja hé, het is een mooie combi :sweat_smile::ok_hand:

1 like

Seamaster aqua terra 39mm co-axial

8 likes