Seamaster only!

12 likes

Degelijke tank. Afwijking is (nog steeds) 0.0(!) seconden per dag. Dat vind ik zeer opmerkelijk voor een mechanisch horloge!

Gr. Traveler.

9 likes

Bam

Crosspost btw.

12 likes

Pfff, wat veel Seamasters! Hier de mijne;

7 likes

PO

11 likes

14 likes

Niet veel voorkomend op het forum deze Polaris lijn. Heb er vroeger ook eentje gehad en zoek momenteel nog de Polaris XL Chrono Automatic. Schitterende collectie…:+1:

Nog eentje dan! :wink:

7 likes

Tsjonge, moelijk kiezen hoor. Als ik deze weer zie dan wil ik deze of en de andere keer weer een Speedy Pro… pfff :sweat: :rofl:

1 like

Hahaha, the battle of the Omega’s …zeer herkenbaar! Ik weet zeker dat bij mij die Speedy Mk2 racing er nog een keertje komt. :upside_down_face:

2 likes

waarom niet allebei?:wink:

3 likes

Helaas kan ik er budget technisch maar 1 kiezen :wink:

Is dat een band met ‘curved end’? Zo ja, waar vind je die in deze maat? Staat m in ieder geval goed!

1 like

Ik denk het ook. :see_no_evil::crazy_face::beers:

2 likes

Ja, met een lichte curve. “Lug size” = 21mm en te verkrijgen via “Uhrenbandversand” . Ik vind 'm ook prima staan. Draagt ook nog lekker. En je zou het niet zeggen, maar het is rubber. Dus geen probleem met plonzen met deze duiker.
Meyhofer Montreux.

1 like

Top, bedankt!

Mijn (…voorlopig :wink:) laatste bijdrage in dit topic! :sunglasses:

5 likes

Doei! Ik hoop hier binnenkort te verschijnen. @ElChueco gaat het toch niets vinden :rofl:

2 likes

:joy: :joy: :joy: …kan ik 'm dan niet beter meteen naar jou brengen? Oh nee wacht, ik neem ook weer ‘iets’ mee van @ElChueco! :wink:

1 like

Lol, ik ben benieuwd of hij het wint van de BB. Ik denk het ook niet, maar gun Junior in ieder geval zijn grail.
Ik ben gematst bij aankoop, dan matsen we nu de volgende weer. :sunglasses:

3 likes