Seamaster only!

Nou nog eentje dan deze week…:wink:

10 likes

3 likes

19 likes

3 likes

10 likes

8 likes

27

8 likes

:thinking: …ûh, néé! :wink:

Blijft de stalen tramrails echt het best passend vinden bij deze coole duikert. Eventueel de rubberen band, maar eigenlijk past 'ie er ook niet bij. Jajaja, smaak hè!

1 like

x2 :v:

Rubber of staal. Deze lederen band heeft ook geen volume waardoor het wat “ielig” over komt. Sorry!

2 likes

Thnx, snap het wel, ik vond het zelf ook al niet echt mooi staan, vooral te smal/dun…
En dit?

5 likes

Stalen band is zo zwaar… was titanium gewend, lekker licht

1 like

Beter! Dit misstaat zeker niet.

Is de Zealande strap niets voor jou?

1 like

Jawel, maar elke euro moet naar mijn volgende horloge :grimacing:

2 likes

Ik was er snel aan gewend, het scheelt qua gewicht trouwens maar 3 plakjes kaas. :wink: …ik vind de originele stalen by far de mooiste band bij deze SMPc. De Zealande vind ik ook net niks, koop dan gewoon het echte Omega rubber. Maar dan nog, niet doen. :sunglasses:

Vind de rubberen band van de Tudor ook niet top en die is nog wel origineel enzo. Van de week er 5 minuten naar zitten kijken, was er direct klaar mee. Vind een deskduiker ‘t mooist op staal.

2 likes

Ben ik wel met je eens hoor, ik draag ook het liefst staal. Deze mooie zwarte wijzerplaat vraagt echter om meer contrast, daarom klikte ik mijn voorraadje 20mm bandjes er eens op…

1 like

…op staal, ‘t lekkerst! :sunglasses:

Blijf het de mooiste SMPc vinden.

6 likes

SMPc

8 likes

Mijn ceramic op de pas aangeschafte Zealande strap. Dit horloge blijft een topper en heeft een bepalend ontwerp in horlogeland.
Ben wel van plan hem te blijven afwisselen met de stalen tramrails band natuurlijk.

10 likes

11 likes

10 likes