Seamaster only!

Ja heh…mis je 'm niet (een beetje)? :wink:

1 like

Uiteraard, maar ik moest een keuze maken, ik had mijn MM300 ingeruild maar kreeg toch (weer) spijt.
Toen moest deze er aan geloven en de MM teruggehaald.
Wil ook een beetje blijven letten op het aantal in de horlogekist. :wink:
Dus beide mocht niet van mezelf. :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Goed bekeken. Ps het blijft een beest jouw (4e :wink:) MM :ok_hand:

1 like

Als je deze meetelt eigenlijk de vijfde. :blush::scream:

1 like

:open_mouth::laughing:

1 like

15 likes

Het heeft even geduurd maar de rubberen band voor mijn Seamaster 300m kwam enkele dagen geleden binnen. Vandaag heb ik deze opgehaald bij van Baal in Nijmegen.

De band is erg gaaf en de gesp, deels gematteerd en deels gepolijst, mag er ook wezen.

Oordeel zelf;

28 likes

11 likes

19 likes

Dat worden vast wel wat nachtjes werk om die in elkaar te zetten. Wel mooi. Succes

thx, helaas niet van mij maar voor een vriend zijn verjaardag, gelukkig had ik men SMPC om voor dit plaatje te maken :slight_smile:

1 like

15 likes

Nu ook in het blauwe deel :wink:

13 likes

Uit het archief van 2016, mist deze wel een beetje :slight_smile:

7 likes

On it’s steel bracelet off to Egypte, to see some Red-Sea.

Fun in the sun

23 likes

Als ik dat soort shots maak, sta ik meestal met mijn arm voor de cover van een reisgids (niemand ziet 't verschil hoor…) :sunglasses: maar ûh, dat ziet er zonnig uit! :ok_hand:

13 likes

Gooi ik m er hier ook nog even in op rubber.

12 likes

Vandaag de Zealande voor mijn Seamaster ontvangen. Nu al fan van. :wink: Vooral als het wat warmer wordt prefereer ik een nato of rubber in plaats van de geweldige stalen band. Desodanks vind ik een nato bij deze gewoon niet passen. Het draagt te dik, doet afbreuk aan het design en het klopt gewoon niet.

Don’t get me wrong. Ik vind nato’s erg cool en er zijn genoeg horloges die ze geweldig kunnen hebben, maar bij deze werkt het simpelweg niet.

Een impressie van de verpakking, kwaliteit, kleur en hoe hij draagt:

27 likes