Seamaster only!

Crap, nu ben ik m ook weer aan t googlen


:heart_eyes:

13 likes

Is het trouwens de geel gouden versie of de meer rose sedna gouden?

:joy:

Dit is de uitvoering met sedna (rosé)

14 likes

19 likes

nieuwe aanwinst😍

32 likes

Wauw wat een diepte zeg :blush:
Mooi op de foto gezet ook :ok_hand:

1 like


Ik zeg een topper!:ok_hand:

21 likes

Dank je wel👍🏻

1 like

Ik had hem al ff in het vizier, nu ik hem heb kan ik alleen maar zeggen, wauw zo mooi afgewerkt, compleet, dit is een toppertje😍

1 like

Ik heb veel horloges in bezit gehad waaronder enkele planet oceans maar daar doet deze zeker niet voor onder :heart_eyes:

3 likes

Jij bent zeker een badass. Ik had daar niet gedurfd de clasp van mijn Seamaster in het zand te leggen :scream:

1 like

Ik ontregelde helemaal toen ik eenmaal constateerde dat mijn Seamaster de zandkorrels in de sluiting had verwelkomd.

Wat dat betreft verschillen @SAT, jij en ik waarschijnlijk niet veel van elkaar. :crazy_face:

3 likes

Precies dat! Code Red! CODE RED!!! :rotating_light:

1 like

1 like

De sluiting in het zand, zou ik dat doen :thinking:?

:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

Never!!

1 like

hi Hans! dat klinkt veelbelovend :slight_smile: 3 weken is een nette tijd! Zoals je weet is mijn “ongedragen” Seamaster ook naar Omega (morgen precies 2 weken weg). Hopelijk volgende week bericht? haha

Voor de andere hier op het topic, sinds een paar weken geleden ook in het bezit van een Seamaster :slight_smile: helaas kwam ik er thuis achter dat er een krasje op de wijzerplaat zit (nieuw horloge). De zwarte variant is niet meer te krijgen in de zaak waar ik hem heb gekocht dus kon of mijn geld terug krijgen of het horloge op laten sturen… gekozen voor het tweede

5 likes

Misschien is jouw nieuwe Seamaster ook na drie weken, dus volgende week terug. Ik denk dat je er op kunt rekenen dat het allemaal perfect in orde komt. Als extra hoor je dan ook de rode Omega reisetui etc. erbij te krijgen!

Ben benieuwd😀, dan kun je hem eindelijk hier showen!

1 like

kreeg zojuist bericht dat het horloge al klaar is :slight_smile: 2 weken! Nette tijd. Nu enkel nog de adjustable clasp ergens zien te krijgen. Had niet het idee dat Gassan hier makkelijk aan kon komen. Dit is het nummer van de clasp 117STZ001159

Mocht Gassan dit niet kunnen doen, iemand tips? de band zit bij mij of te strak of te los… de clasp zou uitkomst kunnen bieden :slight_smile:

2 likes

André (@Horloge24), kom er maar in! Heb je ze nog op voorraad? :sunglasses:

Beste aankoop ooit! :wink: