SwedishChef

Thumbs Up. Hij reageert snel op vragen en/of berichten en de reacties waren altijd helder en goed verzorgd. Dat kan ik wel waarderen.

1 like

Erg goede beoordeling voor een transactie op HF.
Aangename koper met goeie communicatie.

1 like

Gisteren bgeweest om zijn Fromanteel over te nemen, ik heb een goed gevoel overgehouden van de overname. Siedo reageert altijd erg snel en zodoende is dat prettig communiceren via het HF. Door deze transactie blijf ik zeker plakken op het Forum!
Keep up the good work!

1 like

Met dit lid is het zoals het moet, snelle en prettige communicatie en geen gezeur, een aanrader dus! Tot de volgende keer, @SwedishChef!

1 like

Prettige deal gesloten! Aanrader :smiley:

1 like

Gisteren een Seiko skx009 ontvangen. Vlotte en duidelijke communicatie en het horloge was erg zorgvuldig verpakt. Dankjewel

2 likes

Met @SwedishChef is het goed en prettig zaken doen. Een mooi horloge van hem overgenomen, alles precies zoals verwacht. Thx kerel!

1 like

Nette en correcte deal met @SwedishChef !

1 like

Was op zoek naar een Mesh bandje. SwedishChef melde dat hij er een had liggen welke hij wel kwijt wilde.
Al met al een prima deal gemaakt. Afhandeling was ook prima. Thumbs up!

1 like

Een heel aangename koper, goede communicatie, stipte betaling! Top!

1 like

Weer leuke deal gesloten met @SwedishChef, aanrader!

1 like

Prettige transactie gedaan. Goede communicatie, snelle betaling, kortom zaken doen zoals het heurt! :ok_hand:

2 likes

Fijne aankoop bij SwedishChef Communicatie goed en snel. TU. Horloge moet nog binnenkomen, maar ga ervan uit dat het goed is.

1 like

Horloge ontvangen, goed aangekomen. Zeer nette ataat. TU 4 Siedo.

1 like

Topper! Snelle communicatie duidelijk. Had snel mijn vertrouw en zoals het hoort!

Rene

1 like

Gisteren een prachtig horloge overgenomen. Hij was bereid me tegemoet te komen om de afstand wat te verkleinen en de communicatie vooraf was ook zoals het hoort. Wat mij betreft dus een dikke :thumbsup: !

1 like

Vandaag bij SwedishChef langsgeweest om een Hamilton Khaki King over te nemen. Alles was compleet met boekjes en bonnetjes. Horloge was precies zoals omschreven.

De communicatie en vertrouwen was een pluspunt, aangezien ik niet echt actief ben op dit forum.

Erg leuk om nog een grotere horloge-nerd te ontmoeten!

Quan

2 likes

Van de week een deal gemaakt over een Damasko Stalen band die ik extra had voor zijn
DA36. We hebben vanwege de afstand afgesproken in een van der Valk hotel voor de afwikkeling. Ik doe graag weer zaken als de situatie zich
voordoet. Duidelijke en vlotte communicatie, en vervolgens hebben we er een gezellig horloge-uurtje (en wel langer) van gemaakt.

1 like

Een vluggertje met SwedishChef en Breil. Prima comms en snel op de bus!

1 like

Een betrouwbare Hollander. Wie had dat verwacht?!
:laughing:

Ale gekheid. Top om deals mee te doen. Snelle levering, duidelijke communicatie en het product net zoals je het verwacht.

1 like