SwedishChef

Mooie deal gemaakt met @SwedishChef! Snelle, duidelijke en vooral eerlijke communicatie. Zelf had hij een korte video gemaakt om een mooi overzicht te hebben van de staat van het horloge.

Snelle verzending eens de overschrijving was gebeurd. Vervolgens enige problemen met PostNL. Hier heeft hij zelf meerdere stappen ondernomen om het tot een goed einde te brengen. Hier ook duidelijke communicatie.

Grote aanrader, wellicht volgen er nog mooie deals!

2 likes

Bandje overgenomen van @SwedishChef. Weer helemaal top. Inclusief mooie accessoire voor de zomermaanden.

1 like

Van Siedo een Casio horloge overgekomen. Voldeed aan de verwachtingen, was zeer zorgvuldig ingepakt en snel verzonden. Tijdens het proces werd ik keurig op de hoogte gehouden. Nogmaals bedankt Siedo :ok_hand:

2 likes

Vandaag een leuke ontmoeting gehad met Siedo voor de overdracht van een Speedmaster. Het was een leuk gesprek over onze hobby, ook het hele voortraject tot de deal was zeer prettig en het horloge was zoals omschreve - zeker een aanrader voor zaken dus :+1::+1:
Wie weet tot een volgende keer!

Grt, Matthijs

1 like

Bracelet overgenomen van @SwedishChef. Super snel verzonden, helemaal compleet met alle schakels en schroefjes, en bomb proof verpakt.

Voor herhaling vatbaar!

1 like

Onlangs 2 bandjes overgenomen van @SwedishChef.

Snel verzonden, goed ingepakt en zeker voor herhaling vatbaar!

1 like

Deze week een horloge verkocht aan @SwedishChef

Snelle en vriendelijke communicatie en vlotte betaling, kortom perfect :+1:

1 like

Weer een fijne deal met @SwedishChef gedaan. Horloge als omschreven, meteen verzonden, goed verpakt gewoon zoals het moet zijn. Helemaal top!
Dikke vette aanrader!

2 likes

Een deal met @SwedishChef is makkelijk gemaakt; de snelle en sympathiek communicatie is een 10/10. Door de afstand afgesproken met een tussenpersoon, het horloge goed bekeken en daarna een vlotte betaling. Een deal zoals je deze graag wenst!

2 likes

Ik kreeg van @SwedishChef een mooie stalen Rolex gesp aangeboden, omdat ik m’n Date bij gebrek aan een 19 mm jubilee op leer draag. De prijs was goed en de volgende dag lag het pakketje al bij me op de mat. De gesp maakt het plaatje helemaal af. Ik ben er daarom ook erg blij mee. Dank @SwedishChef voor deze fijne en vlotte deal. :smile: :+1:

1 like

Top transactie met @SwedishChef! Goede communicatie, horloge praatje en alles tip top geregeld. Mooie goldplated (met patina) Rolex gesp voor mijn Datejust erbij :slight_smile:.

1 like

Vandaag de bada bing bling overgenomen van @SwedishChef. Gezellig bij de Macdo over het wel en wee van het forum gehad. Lang leve onze hobby! Daarnaast is het goed zakendoen met Siedo en komt zijn afspraken na. Van harte aan te raden! :+1:

2 likes

Gisteren een horloge overgenomen van @SwedishChef .
Alles liep gesmeerd, communicatie vlot, concreet en als beschreven.
Dikke aanrader! :+1:

Nogmaals bedankt voor de drankjes :wink:

1 like

Prettige deal gesloten met @SwedishChef! Snelle communicatie en geen gemekker over de prijs. Fijn!

1 like

Goede snelle deal gesloten met @SwedishChef . Niks op aan te merken :+1:

1 like

Deal met Siedo voor een metal Casio. Invoelend voor verkoper en koper. Prima communicatie.

1 like

Een tijdje terug een oude Seiko LM van @SwedishChef overgenomen. Prima prijs, eerlijk verhaal over een klein puntje op de dial en top afstemming over verzending. Leuk detail: volgt z’n ‘ex’ nog altijd. Liefhebber dus

1 like

Horloge verkocht aan @SwedishChef. Liep allemaal soepel en is een aardig lid. Goed zaken doen dus en weer +1

1 like

Met @SwedishChef al vaker een gezellig pilsje gedronken tijdens een horloge meeting, onwijs gezellige kerel.

Onze eerste horlogedeal was echter pas dit weekend. Meestal als iemand “dibs” roept komen ze er van op terug als je daadwerkelijk wil verkopen, Siedo niet.

Dus samen een leuke deal gemaakt, snel betaald en zoals altijd prettige communicatie :man_dancing:t2:

4 likes

Vorige week een horloge van @SwedishChef overgenomen. Heb weinig zulke eerlijke foto’s ontvangen; het horloge ziet er in het echie veel beter uit dan op zijn foto’s. Verder heel prettig contact, snel verstuurd en uitstekend verpakt.

Absolute aanrader! :+1:t3:

2 likes