Sinn 456 ST Perlmutt / Mother Of Pearl

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Sinn 456 ST Perlmutt b
Diameter:28 mm
Datum waarop het in mijn(vrouw) bezit is gekomen(maand/jaar): 2021
Factuur en/of certificaat: niet aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: doos omdoos en beschrijving aanwezig
Verzendkosten of afgehaald: liefst afhalen
Conditie (krassen, werking etc): 75 van 100
Soort uurwerk en kaliber:
Vraagprijs: €1.095
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Leuk horloge. Het horloge is wel gedragen dus je ziet de gebruikerssporen. Het is zilver dus je kan het wel deels nog oppoetsen.
Horloge krijgt te weinig draagtijd op het moment. Vrouw geeft de voorkeur aan andere horloges.

De plaat in de zon is echt fantastisch en je krijgt een hoop positieve opmerkingen. Ik hoop ook dat iemand zichzelf of vrouw blij kan maken met dit prachtige horloge.
Ook de opencaseback is een plaatje om te zien.

Hieronder foto’s en als je vragen hebt of meer foto’s wilt zien hoor ik het graag.

3 likes

Up

Up

UP 995€

Up

UP 950 eventueel ook te ruil.

Bod mag altijd. Uppie!

Up

UP 895€