Sinn 556A

Te koop, mijn Sinn 556A met stalen band. Horloge is echt in nieuwstaat, geen krasje te bekennen behalve een a twee haarkrasjes op de sluiting. Het horloge heeft nog meer dan een half jaar garantie. Het is een ideaal horloge voor casual of nette gelegenheden. Met de stalenband toch erg tool-achtig, en met leren band wat netter.

Merk + model: Sinn 556A
Afmetingen: diameter 38,5mm zonder kroon, bandaanzet 20mm.
Uurwerk: Eta 2824-2 met Sinn rotor.
Conditie: bijna als nieuw, evenals de stalen band op twee miniscule haarkasjes na. Bij de lug zit een haarkrasje van het banden wisselen. Los daarvan in super staat, geen krasjes op de bezel en kast o.i.d. Op sommige links van de band zit nog het bescherm plastic.
Leeftijd: anderhalf jaar oud, met nog meer dan een half jaar garantie.

Compleet met doos en papieren: jazeker, alles zit er bij, bandenwissel tooltje, Sinn-sap om de pins in de band beter vast te zetten en alle papieren.

Prijs: 750 euro. Liever geen inruil, maar je kan het altijd proberen.
Verzenden of ophalen: beide, verzendkosten voor koper.

Foto’s:

Vragen? Stel ze gerust.

PB gestuurd

Upje! Zoek je een toolwatch met een waterdichtheid van 200m en het liefst in nieuwstaat, dan is deze zeker een goede kandidaat. Ohja, een goed bod wordt zeker overwogen.

Hier nog wat foto’s in het zonnetje

Hallo Waar zou je eventueel tegen willen ruilen? Ik heb bv seiko shogun, seiko sumo in de aanbieding. Ook eventueel certina ds1 zwarte.

Hallo Mako, reacties en voorstellen graag via een Persoonlijk Bericht.

PB gestuurd

Hoe werkt dat tegenwoordig op het nieuwe forum dan?

PB gestuurd (hoop ik)

ruilvoorstellen via pb a.u.b. (mcfr)

Horloge is gereserveerd. En zoals al duizend keer is gezegd en ook duidelijk in de forum regels staat, voorstellen via pb.

Verkocht, mag een slotje op!

Deze topic is nu gesloten. Nieuwe reacties worden niet langer geaccepteerd.