Sinn only (Deel 1)

Geen idee, de horlogemaker kon alleen tot 100m testen :slight_smile:

Mijn 103 staat ook stil. Ik breng m morgen naar Oberhausen, zit een Sinn dealer die ook reparaties voor Sinn doet. Opsturen vind ik teveel gedoe. Volgens de site van Sinn vervangen ze alle nodige onderdelen die bij de servicebeurt naar voren komen. Of dat ook zo is als het horloge defect is weet ik niet. Zal het morgen wel horen.

Groeten
Rutger

1 like

ten eerste wat k… om te horen. Daarnaast hoor ik graag wat ze daar zeggen. Succes in ieder geval.

1 like

Deze UX een tijdje terug in een opwelling gekocht, maar hij bevalt me eigenlijk veel beter dan verwacht! Is overigens ook mijn eerste Sinn.

11 likes

Banden dragen ook heerlijk! :+1:t2:

erg mooi ook… Veel plezier!

1 like

Hmmm, valt mij nu pas op dat deze twee cases wel erg op elkaar lijken… :thinking:

Gelukkig is de Sinn mooier :wink:

3 likes

Dat sowieso :wink::laughing:

…maar welke is er eerder uitgebracht? :see_no_evil::thinking:

Mijn huidige Sinn collectie :grinning:

29 likes

Drie fantastisch mooie stukken!

1 like

Graag advies waar een nieuwe Sinn te kopen? Liefst om en nabij de grens vanuit Arnhem.
Op Chrono kom ik ook wel eens leuke prijzen tegen voor nieuwe, maar wil liever in een winkel ook even vergelijken.

Kan je nog wat korting eraf lullen bij ze Germans?

2 likes

Het heeft wel iets, een collectie van hetzelfde merk. :ok_hand:

2 likes

11 likes

Thnx.
Maar ben ook benieuwd naar ervaringen in betreffende winkels.

1 like

Ondanks dat ik regelmatig het HQ in Frankfurt bezoek koop ik al m’n Sinns (inmiddels al een stuk of 12) bij Schwackenberg bij Tecklenburg. Top service! En voor mij niet ver weg, want ik woon in Twente :sunglasses:

3 likes

De verkooppunten zijn geen eigenaar van de Sinn horloges. Hierdoor houdt Sinn de prijzen onder controle. 3% korting is meestal de max bij contante betaling en afhalen.

Schwakenberg :yum:

Klopt, destijds daar een Sinn 903 en een Nomos Orion gekocht, op de eerste niks geen korting en op de tweede behoorlijk!

Klopt :blush: https://uhren-schwakenberg.de/uhren/
Op mijn Ahoi kreeg ik ook een flinke korting.

Tip voor Kaan: wel zorgen dat je met Schwakenberg zelf onderhandeld.

2 likes