Sinn only (Deel 1)

… comme si, comme ça. :wink:

1 like

Gedaan, bedankt voor de medewerking.

Soow die ziet er weer strak uit… kost een paar centen, maar dan heb je ook wat :wink: veel plezier ermee!

Watsekebeurt? Hebben ze ruzie? Wie gaat er ergens anders wonen? Goh, en het was zo’n leuk stel…

1 like

De UX gaat eerst even naar zijn geboortegrond voor nieuwe energie…

Daarna heb ik me laten verleiden tot een ruil…

1 like

De laatste plaatjes voor vandaag.

16 likes

NA!

27 likes

Prettige voortzetting!

Sorry, verkeerde topic aangeklikt :blush:

3 likes

Gefeliciteerd met je NA! :heart_eyes:

1 like

Mooi hoor :ok_hand:t2:

2 likes

Lekker hoor! Sinds ik hem op de H-link heb is er geen andere band meer opgeweest😁

1 like

Werkelijk een schitterend horloge. Deze staat erg hoog op het verlanglijstje bij mij. Hoe bevalt hij jou? Heeft ie mindere punten?

1 like

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Ben er nog steeds heel blij mee. De hele maand niets anders gedragen. Band is ook top, sluiting zou beter kunnen maar is wel solide. Uurwerk loopt ook binnen cosc specs, nauwelijks meetbare afwijking. Verder een mooie maat en hele mooie wijzerplaat. Ik ben dus erg tevreden!

18 likes

Ik las dat de (grote) vouwsluitingen voor Sinn siliconenbanden nu met een soort glidelock systeem zijn? Geen idee hoe lang ze dit al leveren.

Iemand ervaring mee?

Mijn sinn sa b e met een blauwe rubber band :smiling_face_with_three_hearts:IMG_20200327_190356|229x500

21 likes

Vandaag ook mijn Sinn om :slight_smile:.

19 likes

Yes, wat gaaf!!

500 stuks maar. Nog nooit int echt gezien, maar volgens mij knalt het blauwe in de zon, en is het mooi ingetogen / donker als het juist niet moet :joy:.

Mooi hoor!

2 likes

Ja is echt een eyecatcher :grin:. Begin niet veel gedragen omdat ik bang voor beschadigingen was, maar nu het nieuwe er van af is kan ik er echt van genieten en is steeds meer om mijn pols te zien​:grinning:🥰

1 like

Mijn eerste postje hier op het horlogeforum.
Dit is dan ook m’n eerste “serieuze” horloge… :slightly_smiling_face:
Moest van ver komen…

Super blij mee :sunglasses:
Fijne zondag nog Sinn liefhebbers!

57 likes