Sinn only (Deel 1)

41mm.:+1:

6 likes

Die 158 is gaaf hoor

1 like

Dat is inderdaad de perfecte maak voor z’n duiker! :tada:

1 like

GVD alleen een andere kleur seconde wijzer.:joy:

3 likes

Die U50 is een fijn formaat! Ook nog drie nieuwe dresswatches zo te zien, maar daarvoor zou ik niet snel naar Sinn gaan.

Zelf had ik gehoopt op een iets bijgewerkte sinn 104, met iets van brushing op de kast en eventueel opgelegde indices, maar helaas.

4 likes


Mooie model, alleen zou ik ook niet snel voor Sinn kiezen.(dresswatch)

6 likes

U50 Is heel gaaf met die 41mm EN… 11mm hoog/dik! Dat is nog veel beter :muscle:.

Echt een mooi ding, even wachten op de eerste live beelden…

2 likes

Ik kan nog geen polsfoto vinden. Ben benieuwd.

1 like

Ja het formaat is eindelijk het overwegen waard (hoewel de vrouw des huizes het echt een afgrijselijk horloge vindt, maar met 11mm hoog verberg ik die gewoon onder een mouw :innocent:).

De 556 is wel heel karig, alleen een nieuwe kleur seconde wijzer…

4 likes

Tja, maar veel meer hadden ze er ook niet aan kunnen veranderen. Het is al een best simpel model, wat in mijn ogen perfect is.

3 likes

Ik had stiekem ook hier gehoopt op een iets spannender kast. Ik heb het horloge meermaals overwogen maar lees net iets te vaak dat men er op uitgekeken raakt.

Ohja, en als ze dan toch bezig zijn was een iets langere wijzer voor de uren helemaal top geweest.

Enfin, nog steeds een erg mooi horloge maar iets weerhoudt mij van de aanschaf.

De plaat en hangende indexen lijkt wel afgekeken van de HFLE2020 niet?

Ik dacht dat er al een 556 met een rode secondewijzer bestond?

1 like

Zoiets kan ik mij inderdaad ook herinneren. Ik geloof dat het een LE 556 met een oranje wijzer was.

Ik zie via google al een limited van een 556a van Watchbuys uit 2017 met rode secondewijzer en een limited van een 556I met een rode secondewijzer. Lijkt dus gewoon een heruitgave maar dit keer geen limited.

1 like

Haha wauw dat is wel lui designwerk zeg.

3 likes

Whaha, niet erg origineel van Sinn…

Of als de vraag hoog is een hele slimme reïncarnatie van het limited model…

1 like

Het een sluit het ander niet uit!

1 like

Bij de 556 hoopte ik dat ze hun tegiment technologie zouden toepassen. toch erg handig bij een tool…
mochten ze er ook nog hun ar dehumidifying technologie er in kunnen proppen in diezelfde kastafmetingen, dan zou ik dat ook een + vinden.

neemt niet weg dat er hier ooit wel eens een 556I perlmutt zal komen denk ik. :blush:

3 likes