Sinn only (Deel 1)

UX

23 likes

Ik heb voor op termijn mn zinnen gezet op een Sinn 903 st be. Echter ken mijn weg in het Sinn wereldje nog niet zo goed… welke occasion-aankoop-adressen staan goed bekend bij jullie? Thanks voor de hulp!

1 like

21 likes

Mijn occasion bronnen tot nu toe: Chrono24, eBay en, 2 Sinns op Marktplaats, maar bovenal zou ik het hier in het blauwe deel op HF zoeken.
Succes! De 903 is prachtig!

Topcombi deze.:+1:

1 like

@Topdude heb je hem al besteld? :sunglasses:

17 likes

Wat een tophorloge blijft dit toch :ok_hand:t2:

1 like

Ja echt een aanrader. Krijgt de afgelopen drie maanden de meeste draagtijd tov de andere horloges in de collectie dus dat laat wel zien hoe gaaf ik hem vind.

Maar heb weer iets nieuws inkomend dus dat gaat wellicht veranderen:

11 likes

@AB64 dank. allen bekend zoals je wellicht al verwacht had… ik had/heb hoop op (wat) NL juwelier adres(jes) maar ben er al achter dat lastig wordt… ritje frankfurt dan maar… :beers: en idd. binnenkort hier mijn vraag maar eens droppn in het ‘‘HF gezocht’’. Op uhrforum momenteel ook geen aanbod.

Dat zegt inderdaad wel wat tussen al dat geweld :muscle:t2:

Met de nieuwe incoming gaat dan de Sinn eruit :blush::wink:

1 like

Haha nee dat zeker niet.

2 likes

Het was te proberen :see_no_evil:

2 likes

Ritje Frankfurt is altijd leuk!

2 likes

Ah, geheime adresjes… Nee, sorry. Maar een (lang) weekendje Frankfurt is een prima plan…:sunny::beer:

1 like

Wellicht wel ff wachten tot 1 juli… In Duitsland wordt namelijk de btw (tijdelijk) verlaagd van 19 naar 16 %…Scheelt toch weer

4 likes

15 likes

Dit doe jij express, hé?

:wink:

Nee, nog niet.
Ik heb wat anders op het oog dat hoger op mijn verlanglijst staat.
Recentelijk heb ik de zwarte uitvoering om mijn pols gehad. Om even te passen. Enige dat ik zie als minpunt is de maat. Ik ben grotere horloges gewend.

Maar dat blauw is simpelweg prachtig. Deze klok komt er wel.
(Eerst een chronograaf…)

1 like


De 104 eens op een MN style strap gedaan. Staat fantastisch, op de pols helaas echt niet mijn ding.

14 likes

Datum zet ik morgen wel goed :stuck_out_tongue_winking_eye:

Groeten
Rutger

17 likes

Mooi zo’n EZM! Verbaast mij dat ik nooit de EZM13 langs zie komen. Wel als zou willen, maar bijzonder genoeg niemand die hem ook heeft. Of ik moet heel wat missen hier op het forum. Spookt wel enorm door mijn hoofd om mijn Colt en 104 weg te doen voor deze klok.