Sinn only (Deel 1)

Haha staan er genoeg in dit topic volgens mij. Hierbij, overigens niet allemaal mijn foto’s:

Trouwens echt een aanrader deze Sinn! Ik tag @Topdude ook even :sunglasses:


38 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: wat een topper blijft dit toch…

2 likes

Wat een beauty zeg 🥰. Hoe is dat blauw in het echt? Spat het er dan ook zo vanaf zoals op de foto? Ik wil hem bestellen maar moet even wachten. Maatje wil de 104 dus we gaan samen naar Frankfurt om allebei ons horloge te halen. Zal ik wel op tijd moeten bestellen denk ik

2 likes

En bedankt voor de supermooie foto’s uiteraard :ok_hand:

1 like

Blijft mooi met die blauwe wijzerplaat. Zelf nog gelukkig met mijn 556A, maar deze is ook heel mooi.

6 likes

Buiten In de zon zeker. Binnen is het blauw veel subtieler. Dat geldt ook voor de sunburst. Het is wel echt blauw. Op sommige foto’s online lijkt hij paarsig maar dat is in het echt niet zo vind ik.

1 like

Originele Sinn band met sluiting?

Leuk! Ik heb hem zelf via de sinn site besteld maar langsgaan is natuurlijk veel gaver!

3 likes

Ja, goed gezien. Had eerst de band met grote gesp gekocht, maar die vond ik te groot/zwaar. Kon hem op het forum omruilen voor deze kleine. Even nog een foto met wat meer detail

7 likes

Bedankt voor de tag.

Op bruin leer: waanzinnig mooi!

Alleen een kleinigheidje, ik ga straks geld uitgeven aan een chronograaf, maar dan moet ik daarna aan deze beauty denken. Ik weet nu al hoe dat gaat. Dat wordt een dure zomer. En dat is dan gewoon jouw schuld. Simpel zat. Je doet het erom. Ik weet het zeker. Mensen een beetje op kosten jagen. Mooi is dat!

1 like

Hahah. Welke chrono heb je op het oog?

1 like

Ik neig nu heel voorzichtig naar Sinn EZM 13.

4 likes

Heel mooi!

1 like

Prachtig deze blauwe versie! :ok_hand:

1 like

Gaaf! :ok_hand:

2 likes

Dankjewel!
Top hoe de lichtinval is bij een schuine hoek.
Door de olie lijken de wijzers bijna op te gaan in het glas:

19 likes

Geweldig! Super die technologie van Sinn.

2 likes

Heel gaaf! :+1:

Geniet ervan!

1 like

Ik vind deze WahnSinn!!! Mogelijk een van de coolste Sinns ever. Ik zou wel voor een exemplaar zonder die GSG9-tag gaan, maar die oliegevulde kast is wel echt heul fraai. Betekent wel dat je quartz moet gaan hiervoor, maar dat zou ik bij deze echt niet erg vinden. Jammer dat ze niet meer nieuw te bestellen zijn. Maar goed. De EZM 3 is ook een dijk van een horloge en staat ook hoog op mijn wenslijstje. Heel veel plezier gewenst met deze kanjer. Ben beetje jaloers

3 likes

Een zeer uitgebreid en helder geschreven artikel over deze superSinn:

http://www.deskdivers.com/Site/EZM.html

3 likes