Sinn only (Deel 1)

Aha natuurlijk. De kleurtoon van het titanium lijkt op dat getegimenteerde staal, vandaar.

Lekker licht op de pols dus!

Veel plezier er van!

Eindelijk weer foto’s posten. Had al even een 757 UTC S, maar die mocht heel snel weer weg. Niet gezien dat de bezel glimmende cijfers had. Daarbij bij aflevering van het horloge had het al iets schade bij de sluiting. Kortom dat was hem niet.

Nu dus de EZM-1 en die stond al een tijdje op een lijstje waarvan ik weet dat die wel voor lange tijd zou mogen blijven.

15 likes

Wow! Wat gaaf man :+1:

1 like

EZM1 is top!!! Van harte!

1 like

:ok_hand: heel mooi

1 like

Sympathieke duiker vind ik dat. Zou ik ook nog wel eens willen hebben. :thumbsup:

1 like

Dank voor de leuke reacties!
Er is al een rubberen bandje onderweg, dan heb ik een prima horloge voor de vakantie. Nu nog enkel zien dat ik vakantie regel. :wink:

3 likes

Als ik een grail zou moeten kiezen, dan is het die EZM1.

1 like

Prachtig horloge.

1 like

Lekker.

Ik heb de papieren versie. Onlangs meegenomen toen ik in Frankfurt bij Sinn was. Lekker bladerboek.

1 like

Heb deze Evolution IX nog niet gezien. Loopt helaas niet en moet geserviced worden. Kleuren van de wijzers zijn in het eggie heel bijzonder.

5 likes

Mooi! Lijkt wel de kast van de huidige 144.

Cool ding !
Ik denk dat het een limited was voor de japanse markt.
Verder lijkt het me een 144 met valjoux 7750.
Weet je er nog iets meer over?

Mijn Sinn bandje is inmiddels binnen. Zou er een gratis tool bij krijgen, maar die zat niet in de enveloppe. Eens zien hoe ze dat netjes gaan oplossen voor me.

Hier enkele snelle foto’s van vandaag en gelijk goed getest in het zwembad

Prima sluiting en vind dit met rubber eigenlijk wel makkelijker dan een vlindergeval.

Daarna nog even de voetbaltest (ook geen idee :slight_smile: ) gedaan:

Al met al een erg soepel bandje en mag er zelfs wel even aanblijven. Als alles mee zit mag deze iig mee op vakantie.

8 likes

6 likes

Mijn eerste Sinn, net binnen :slight_smile:
Prachtig hoe wijzers, wijzerplaat en uurmarkers met het licht spelen. Superstrak afgewerkt.

[URL=http://s1223.photobucket.com/user/glengoyne17/media/39448808-7FA7-4DB6-A826-49FCAAE858EE_zpshqppny09.jpg.html][/URL]

8 likes

Gefeliciteerd, heel mooi idd, zeker één van de mooiere modellen!

Overigens nooit bij stil gestaan dat natuurlijk ook de EZM-1 een kast heeft van SUG. Nu pas door het wisselen van de band viel het me op.

Erg netjes gedaan,… ach ja, past wel bij een tool-watch.

1 like

Nooit geweten. Met de mijne is dat ook niet het geval.

Hij is lekker hè de grijze. Ik vind hem op nato ook behoorlijk puik.

1 like