Sinn only (Deel 1)

Haha, daar ben ik dus ook naar opzoek.
Om dezelfde reden (erg duur) heb ik maar een “poor man’s” EZM1 gekocht: de EZM2 :wink:
Wat betreft de EZM1: Dilemma, hoe langer ik wacht des te duurder ie wordt…? Of zal dit meevallen?

1 like

Helemaal waar …gaat echt niet meevallen…:roll_eyes:

En daarom heb ik jou gister een berichtje gestuurd…:sweat_smile::sunglasses::face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Gaat heel wat meer hydro oil in…:crazy_face:

1 like

Sinds gisteren mag ik ook meedoen!!! Mijn eerste Sinn, een 356 Flieger. Die Duitsers doen kleine dingen net weer iets anders, blijkbaar; ik kon gelijk m’n huis overhoop halen om twee piepkleine inbussleutels te vinden waarmee ik een schakel uit de band kon halen :smile:

Maar, het was het uiteraard waard, wat een knapperd:

22 likes

Toch niet die van @daffie??

4 likes

Toch wel die van @daffie!!

7 likes

Goed om te weten. :+1::laughing:

2 likes

Ik denk dat @Proenski of iemand anders gewoon een log aan het bijhouden is van alle horloges die jij hebt gehad, @daffie :joy:

Ben wel benieuwd naar het aantal verschillende horloges eigenlijk :thinking:

1 like

:laughing:

Er zitten wel een paar dubbelen tussen. :wink:

16 likes

:exploding_head:

1 like

:joy:

Ge-wel-dig! :+1:

Edit: 2019, gemiddeld 2 per maand ongeveer. Niet slecht :joy:

2 likes

Ik probeer te matigen…:rofl::see_no_evil:

3 likes

Je bent niet goed! :grin:

Maar met die dubbele is er nog hoop dat die Sinn terugkomt?! Dat was toch wel een van de mooiste :open_mouth:

2 likes

Wie weet…zou zomaar kunnen. :slightly_smiling_face:

1 like

Wie weet…zou zomaar kunnen. :slightly_smiling_face:

1 like

Haha, dubbele post :slight_smile:

1 like

Dit is toch wel heel erg goede shit hoor :sunglasses::facepunch:

1 like

Gast! Mooie lijst hoor!
Wat zijn terugkijkend de toppers?

1 like

Daffie verdiend eigenlijk wel z’n eigen draadje: Daffie’s toppers en floppers :joy:

En on topic:
Ben nu nog in de “honemymoon phase”, maar waarom hij die 356 weg wilde doen? Geen idee. Wat een leuk ding :heart_eyes:

1 like

Thanks! :+1: Hmm…in het hogere segment gezien zeker Grand Seiko en de diverse Tudors. Maar ook de 2 Breitlings…omdat ze zo niet-typisch Breitbling waren. En verder uiteraard m’n lieveling merk Damasko. De lekkere Oris 65 en ook de Sinn 104/356. En de buitenbeentjes Waltham en Norris zakhorloges blijven ook bijzonder.

:joy:

Erg leuk om te horen. :+1: Kan ik van genieten…net zoals ik ervan heb genoten. Als bij mij eenmaal de kriebels beginnen dan is het helaas vaak weer snel beslist. :sunglasses: Staal is/blijft voor mij lastig…

@scrubsaurusrex :facepunch::+1:

Excusi voor het off-topic gehalte van m’n laatste posts…:blush:

2 likes