Sinn only (Deel 1)

Wat vond je van de Arktis ii?
Deze vind ik zo verschrikkelijk mooi op foto’s maar zou het wel eens in het echt willen zien

5 likes

Op plaatjes best mooi.
Ik vind het echter te druk.

De 903 gepast in Parijs mensen wat mooi😊. Foto’s doen dit horloge op geen enkele manier eer aan. In het echt zoveel mooier dan op foto’s.

15 likes

Wel mooi hoor. Ik vind hem perfect staan op jouw pols. Mooi ook op leer!

Ook gepast op H link? Draagt nog iets groter denk ik.

2 likes


Klieren op de bank. Wat is dit toch een fantastisch mooi horloge…

24 likes

Gewoon even een fotootje van deze Sinn:

16 likes

Wat een vet horloge is dat zeg! Staat je ook goed vriend! :ok_hand:

1 like

Niet gepast op metaal verder.
Bij dit horloge neig ik naar finelink, aangezien dat een type band is dat ik nog niet heb.
De toolwatch uitstraling is echter wel optimaal met H-link band.
Leer kan prima met de 556.

1 like

Dit is inderdaad een buitengewoon fraai horloge.

1 like

Laat ik beginnen met te zeggen dat Sinn een fantastische service biedt. Dat bleek al eerder in het verleden toen ik mijn 104 instuurde omdat het uurwerk bij het dragen steeds te langzaam liep. Bovendien was toen door een springbar failure het horloge gevallen, gelukkig niet van grote hoogte, en raakte de lunette beschadigd. Afstelling onder garantie en nieuwe lunette geplaatst. Service! Kostte geen cent. Ook het vervoer nam Sinn voor eigen rekening.
De 104 loopt nu 1.7-2.0 aan de pols in de plus.

Al eerder liet ik hier het plaatje van de EZM13 zien met een foutje in de coating. Uiteraard een teleurstelling om dat aan te treffen zo nieuw uit de doos. (Kwaliteitscontrole??)

Gisteren naar Frankfurt gereden waar men mij al verwachtte. Ik had mijn bezoek namelijk aangekondigd.
Het horloge werd bekeken en al snel kwam men tot de conclusie dat de coating inderdaad niet optimaal was.

Zonder problemen werd een hele verse EZM13 uitgepakt.
De band werd op maat afgesteld, wat extra springbars in het doosje gestopt, ook voor bij de siliconen strap die ik ter plekke erbij gekocht heb.
En omdat ik een fikse reis had gemaakt kreeg ik een reisetui cadeau.

Ondertussen nog wat horloges bekeken en gepast. De U50 lijkt echt klein naast mijn UX.
De 556 en de U1 S E staan op de lijst.
En nadat alles gecheckt was en de nieuwe garantiekaart ingevuld ging ik zeer blij en tevreden weer huiswaarts.

Prachtige firma en buitengewoon aardige en behulpzame mensen!

Hier even een snel shot. Meerdere plaatjes volgen later.

31 likes

Ik kan dit voor de volle 100% bevestigen. Dikke :+1:

3 likes

Wat een tophorloge zeg. Fijn om te lezen hoe hulpvaardig ze er zijn. Ik ben het merk ook steeds meer gaan appreciëren .

1 like

Absoluut geweldige service van Sinn. :clap: Daar kunnen andere merken nog veel van leren. Mooi dat het is opgelost en jij kan gaan genieten van deze waanzinnige knaller. :+1:

4 likes

Keurig afgehandeld!:+1:
Topdude verdient Topservice :grin:
Prachtig horloge!:heart_eyes:

3 likes

Thanks!

Niet twijfelen over het merk.

Gewoon doen!

3 likes

Ik heb een 556, en tevreden van. Daar komt zeker op termijn iets bij. Ze hebben in de loop der jaren hun unieke look opgebouwd. Ik ben fan. 🥳

2 likes

Ik kan dat ook beamen, super service en gastvrij.
Een paar jaar geleden naar Baselworld geweest, bij alle grote namen was het naar een vitrine kijken en niks aanraken.
Bij Sinn mochten we binnenkomen op hun stand, we kregen een drankje/hapje en ze lieten ons de gehele nieuwe collectie zien die we tevens mochten passen onder het mom van horloges moet je voelen en om de pols doen.
Ik had op die dag mijn (ex) EZM3 om, die werd tevens onder de loep genomen om te checken of alles nog naar behoren functioneerde.

5 likes

Mooi hoor mijn eerste UX.

16 likes

In mijn ogen toch wel een van de allermooiste horloges van Sinn deze EZM13 :heart_eyes:.
Wat een mooie service ook :+1:

2 likes