Sinn only (Deel 1)

Zeker. Iets wat je in het echt moet zien. De pracht van deze 556 laat zich niet in een foto vangen.

1 like

De MoccaSinn!!:slight_smile:ļø:wink::joy:

Nee. Zou ze IRL moeten zienā€¦:no_mouth::grimacing:

Heeft @Tobias hem nog eigenlijk?
Was volgens mij 1 van de eerste die 'm had?

Krijg nu toch wel zware neigingenā€¦
Kijk er al naar toen ze alleen nog maar de gewone zwarte haddenā€¦
Alleen moet er hier altijd eerst weer 1 uitā€¦ om het beetje ā€˜gezelligā€™ te kunnen doenā€¦

En de (vele) verhalen over het niet goed gecentreerd zitten van de wijzerplaatā€¦ oudere typeā€™s dan?

En als je 'm op je nachtkastje hebā€¦ waar zit dan de ā€˜12ā€™ ā€¦:stuck_out_tongue:

2 likes

Nope, die is in bezit van @kiek. Grijze plaat was mooi maar zag er nogal flets uit op mijn bleke huidje. Heb later die bruine overwogen, misschien ooit :grin:

1 like

Jawel. Dit model is gemaakt als eerbetoon aan de zeer bijzondere mitsubishi evolution en ik heb begrepen dat ze in een kleine oplage van 150 stuks gemaakt zijn. In zowel staal als PVD. Heel soms zie je er eentje langskomen. Heb helaas de bijzondere doos er niet bij.

1 like

2 likes

Die NATO Staat hem zeker goed. Dat wordt weer Bandjes bestellen :-). Ook wel Fijn weer eens een horloge die onder een mouw past!

3 likes

Die grote teen is krom.

En lang.

Eigenlijk best een lelijk ding

Gelukkig is de Sinn mooi.

6 likes

Geweldig mooi

1 like

Tja, ik hoef denk niets toe te voegen bij dit icoon van Sinn.

8 likes

Doe dat dan ook niet :wink:

1 like

Forgive me, for I have Sinnā€™edā€¦

5 likes

Sinds deze week een Sinn in mijn bezet. Direct de favoriet van mijn collectie!

10 likes

Sinn armband edelstaal solid bracelet TEGIMENT 20mm
http://link.marktplaats.nl/m1171681457?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios_tablet
Ad

Als je nog een mooie stalen band zoekt voor je Sinn

En nee,niet van mij. Kwam hem net tegen

En weer even nieuw leven inblazen
De lichte sunburst blijft mooi

7 likes

Het is weer even geleden dat ik deze droeg maar wat een knoepert is het toch, de Sinn 140ST.

12 likes

12 likes

[URL=http://s185.photobucket.com/user/hypancistrus-zebra/media/Mobile%20Uploads/Horloges/7138A0C6-C657-48C3-BDE4-2BB882D2BCE6_zpsnrllxb1x.jpg.html][/URL]

6 likes