Sinn only (Deel 1)

Ik maak me meer zorgen om de 43mm dan om die coating. En oassen is (zeker nu) bij Sinn een beetje problematisch.

1 like

Het idee is dat je de totale duiktijd met de chronograaf bijhoudt en de bezel kan je gebruiken voor tussentijden te timen.
Dus helemaal gek is’t niet, maar je moet wel de pushers nat kunnen gebruiken vooraleer je je onderwater laat zakken.

Is die niet gelimiteerd? Ik ben duidelijk geen duiker, verder dan een rondje snorkelen ben ik nooit gekomen :grin:

1 like

Volgens mij is dit dezelfde kast als de 103, die heb ik en dat is een tonnetje. 41mm bij 16 mm, ff wennen maar draagt prima.

Groeten
Rutger

Edit
Zie net dat deze 43mm bij 17mm is, wellicht een betere verhouding maar wel een serieus horloge :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Die is meestal gelimiteerd door de zuurstof in je fles of die van je mededuiker. Soms moet je je totale duiktijd beperken om andere redenen, maar bij eenvoudig recreatief duiken is’t meestal je fles die leeg is :wink:

Bij mij wordt dat overigens allemaal keurig bijgehouden door mijn duikcomputer :smiley:

En dat vertaalt zich in hoeveel minuten? Ongeveer.

Hah afhankelijk van hoe snel je het binnenhapt en hoe diep je gaat. Met een standaard 200 bar fles zou ik zeggen 45 minuten tot een uurtje als je wat meer getraind bent :blush:

1 like

Ik ben helaas geen duiker. Ik heb moeite met kleine ruimtes.

Ik denk dat je bedoelt gelimiteerd door de flesdruk van je ademgas. Denk dat het niet verstandig is dat je duikt met alleen 100% zuurstof in je fles :wink: tenzij je het als decogas wilt gebruiker tot 6 meter.

1 like

Ik duik nochtans altijd met 100% zuurstof, jij niet? :crazy_face:
Nee inderdaad, bedankt voor de correctie! :wink:

2 likes

11 likes

11 likes

Mag ook eindelijk meepraten hier😇

18 likes

En meteen met een mooi exemplaar.

1 like


Vaessen Heerlen. Wow :star_struck:

32 likes

Dankje! Ik moet nog een NA schrijven, maar heb nog geen mooie foto’s kunnen schieten😬

1 like

Mooi!
Zijn die Sinn dealer?
En hebben die veel modellen op voorraad?

1 like

8 likes

Yes,
Maar weinig voorraad. Veel is snel weg…

1 like

U50 op voorraad. Damn. Voelde die band ook een beetje solide aan?

Staat op nr 1 tot 3k om te passen. Ben m nog niet in t wild tegen gekomen.

1 like