Sinn only (Deel 1)

Hij is prachtig… Valt me nu pas op hoe mooi de strakke lugs overgaan in die mooi sierlijke case en crownguards…

2 likes

Weer een dagje om, probeer de klik te krijgen🙈

11 likes

Mijn Sinn 156B met een nieuwe Diaboliq strap.

18 likes

Whooow :star_struck: Mooi hoor, die band staat 'm ook prima :ok_hand:

1 like

Zeer mooi!

#klik

1 like

Makkie toch? super mooi horloge, perfecte maat.

1 like

Mooie canvas!!
Zit zelf al een tijdje te kijken naar Diaboliq maar vind ze nogal prijzig.
Wat vind jij van de prijs/kwaliteit verhouding?

Hoe draagt de band verder?

Thanks!

Ik kwam deze foto’s online tegen. Een president style bracelet van wachgecko. Zelf vind ik de H-link echt mooier. Wel sluiten deze endlinks verbazend goed aan. Eigenaar gaf elders aan dat hij ze iets heeft verbogen overigens.

Wat vinden jullie?

  • Mooi
  • Niet mooi

0 stemmers

Als de band in zijn geheel geborsteld zou zijn vind ik het kunnen

1 like

Mooi, ook met die band👍. Heb toevallig dezelfde band besteld bij Sinn, draag hem nu op bracelet en canvas…

10 likes

staan beide goed op dit model. Ik persoonlijk probeer al mijn horloges op bracelet te krijgen.

2 likes

Hoi,

Dit was een prototype, maar ziet er netjes uit en ook draagt lekker. Ook goede communicatie met verkoper!

Het licht maakt hem precies brons.

12 likes

This is my kind of thread as a huge fan of Sinn watches :slight_smile:

Today I started off with a vintage 103B but changed to my 656 when it was time to start decorating for Christmas.

16 likes

Show us the vintage one as well please!

From earlier today :slight_smile:

33 likes

Nice one! Which year?

1 like

Wow!

1 like

It´s hard to say exactly, but early 1970´s. Unfortunately there are not any old archives or serial numbers to find information from like for instance from Longines and Omega.

1 like

You can sent Sinn an email with the serial nummer of your watch. They did help me with finding the manufacturing year of my 144.