Sinn only (Deel 1)

bijna goed

1 like

Oeps huh ja het wordt al laat voor ome David :joy:

Sorry Jacob :blush:

2 likes

Hoe the fuck is Johan? Je gaat toch niet met een ander hĂš?:triumph:

1 like

Damnit
net nu we het samen zo gezellig hadden :sob:

1 like

Verkloot jij het weer


Ook een soort Sinn?

Gefeliciteerd met de 104 @daffie!

2 likes

Ha goed ge-Sinn :laughing: Thx Bas :thumbsup:

2 likes

Op speciaal verzoek had ik beloofd HF te zullen spammen met veel foto’s na ontvangst van de 104 :laughing:

Welnu
dan hierbij maar alvast een paar quick pics van de 104 op een Hirsch Heritage bandje. Ik vind het een geslaagde combinatie.

Binnenkort meer foto’s op de (nog te ontvangen) nieuwe Hirsch en Colareb bandjes.

(ps ff doorklikken voor extra scherpte)


17 likes

Schitterend is die 104!!!

1 like

Vakantiefoto :grinning:, je moet toch iets doen om de tijd te doden bij lokale busstop.

6 likes

Topper die 104!

1 like

Thx @Rolopalooza @Bauhaus :thumbsup:

1 like

8 likes

:thumbsup: Had ik de knaken maar dan had ik je inmiddels gevonden
:sunglasses:

2 likes

Vind het niet erg als hij nog even in de collectie blijft. MĂĄg weg, moet zeker niet.

1 like

Schitterende klok! Stoer en chic tegelijk!

1 like

De 104 is top. Een van de mooiste horloges in zijn prijsklasse. Details afwerking en materialen zijn zeer goed voor elkaar. En mooi origineel design. Die jongens in Frankfurt am Main zijn goed bezig.

2 likes

Mee eens
het is een bijzonder model. Grappig wel dat ik na ontvangst van de 104 deels een wow-factor had en deels het horloge (de kast) wel iets té bling vond. Het laatste begint langzaam te wennen :innocent: :thumbsup:

1 like

Eens. Vond ik ook niet meteen geweldig. Maar het klopt als geheel gewoon als een bus.

En de afwerking van achterzijde en zichbare uurwerk is ook prachtig uitgevoerd. Eigenlijk veel beter dan je in deze prijsklasse mag verwachten. Daar had ik het net nog over met @Fate_Amenable_To_Change met de 556a in de hand.

1 like

Ja de caseback is zeker ook erg mooi inderdaad
ik heb die vandaag toevallig eens goed zitten bekijken en heb daar flink van genoten. Men zegt in de reviews dat het allemaal erg eenvoudig zou zijn uitgevoerd en Sinn daarom beter geen see-through had gedaan (ook met het oog op verminderd anti-magnetic zijn), maar ik kan mij daar helemaal niet in vinden. Prachtige custom gold rotor en blauwe schroeven. En het is gewoonweg erg mooi om het uurwerk te zien ‘lopen’. Dan maar iets minder anti-magnetic :wink:

4 likes