Sinn only (Deel 1)

Gewoon een geniaal horloge voor die prijs!

1 like

ik vind het puik

4 likes

Lekker hoor! (De Hirsch staat hem ook goed!) Al ben ik ook heel benieuwd naar de witte uitvoering, de 104 St Sa I W. Nog niet in het wild gezien.

1 like

Thx! Ik ben ook erg benieuwd naar de witte versie irl…hopelijk binnenkort een mede HF-er? :thumbsup:

Ben zelf ook eigenlijk erg tevreden met de Hirsch Heritage combo. Vandaag nog de Hirsch Osiris Brown binnen gekregen…morgen in daglicht een paar foto’s schieten. Deze band is mooi maar wel een stuk dunner en de padded Heritage staat de 104 beter denk ik.

@anon50762135EV … Mooi macroshot :thumbsup: (flink aan het uitproberen zeker met de nieuwe lens?)

3 likes

Eh… Ook daar hadden we het over: Na een Damasko voelt alles bling.

Da’s ook de reden dat ik nog nooit bij Damasko uit ben gekomen: Geen enkele vorm van bling. Waar dan ook. :slight_smile:

Ik blijf uitkijken naar de opvolger van dittem:

Die Sinn’s hebben heel aardig afgewerkte uurwerken, niets op tegen. Allez, het is geen F.P Journe of Credor, maar zeker niks om je voor te schamen. Cotes de Geneve ook gewoon netjes, gewoon leuk allemaal, wat jij zegt.

2 likes

BTW, is die heritage van jou de kleur “Honey”?

1 like

Haha…jij dus juist van de (iets meer) bling :sunglasses: Die Damasko is wel apart inderdaad…maar heb 'm zelf nooit echt mooi of gaaf gevonden, zoals de overige modellen. Maar wie weet inderdaad komt daar in de toekomst nog iets moois uit…:thumbsup:

@Svennos … ik geloof dat het de bruine is. De 2e van rechts op de foto…

1 like

Bedenk ook even waar Sinn voor staat.
Ze willen toolwatches maken en daar in uitblinken. Vandaar ook de speciale modellen voor brandweer, helikopterdiensten etc. Met de duikers kun je de diepste trog in die je kunt vinden, de vliegers zijn volledig gecertificeerd enz.

1 like

Goedemorgen :coffee:

Hier nog een paar quick pics van de 104 op nieuwe Hirsch Osiris Brown. Het is zeker een mooie kleur, maar de band is vrij dun en past m.i. daarom minder goed bij de klok, en draagt ook iets minder prettig dan de Heritage.

Enfin…an impression :relaxed:

7 likes

Prachtig horloge!

1 like

Idd toch die eerste hoor

1 like

Zag dat hij verkocht was en vroeg me al af waar die was gebleven… :thinking:
Heel mooi klokje, gefeliciteerd man!:+1:

2 likes

je grijpt er wel steeds naast met die Sinn’etjes op HF hè :joy:

2 likes

Twice in a row…:joy:

Maar who cares, NA net op comfortabele waterbestendige Hirsch gezet, geweldige dag, dadelijk lekker motorrijden, kan niet meer stuk!:+1:

1 like

Thanks! :thumbsup: Ik vraag mij nog steeds hardop af waarom niemand eerder heeft toegehapt…horloge heeft een volle maand te koop gestaan :astonished:

@tompj …thx :thumbsup:

de vraagprijs was behoorlijk stevig

een paar tientjes meer dan ie een jaar eerder in nieuwstaat voor was gekocht

maar jij hebt er vast een mooi prijsje van kunnen onderhandelen :wink:

2 likes

Dat dus…

Waar…maar dat is toch een kwestie van een goed bod doen en onderhandelen…? :sunglasses:

Edit : indeed (Maar volgens een mede HF-er had er nog wel eur 50 af gekund :wink:)

1 like

Of net te lang aarzelen…:joy::joy::joy:

klopt maar op HF haken veel mensen af bij hoge vraagprijzen, zeker bij de wat minder bekende verkopers

onder het mom van ‘buy the seller’